بازدید 8964

نوزاد ربوده شده تویسرکانی به آغوش مادر بازگشت

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: نوزاد ربوده شده تویسرکانی که چهارشنبه هفته گذشته 26 فروردین ماه در منزل شخصی والدین خود ناپدید شده بود به کانون گرم خانواده بازگشت.
کد خبر: ۴۹۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ 20 April 2015
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: نوزاد ربوده شده تویسرکانی که چهارشنبه هفته گذشته 26 فروردین ماه در منزل شخصی والدین خود ناپدید شده بود به کانون گرم خانواده بازگشت.

سرهنگ قاسم قربانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهارشنبه هفته گذشته در پی دریافت گزارشی مبنی بر ناپدید شدن یک نوزاد 12 روزه در منزل شخصی، تحقیقات پلیس برای یافتن و بازگرداندن وی به کانون خانواده خود آغاز شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات مقدماتی، پلیس به خانمی که در بیمارستان با مادر نوزاد طرح دوستی ریخته و پس از زایمان چندین بار به بهانه دیدن مادر و نوزاد به خانه آنها رفت و آمد کرده بود مظنون شد.

قربانی اظهار کرد: پس از دستگیری خانم متهم و همسر وی با استفاده از شیوه چهره نگاری، توسط واحدهای ویژه و پشتیبانی پلیس مشخص شد که وی با زبردستی و بدون به جا گذاردن هیچ گونه اثری اقدام به ربودن نوزاد کرده است.

وی تصریح کرد: زن مجرم در ابتدا خود را مادر نوزاد معرفی کرد اما پس از بروز تناقض گویی ها، ارائه مدارک لازم و تطبیق فیلم های ثبت شده توسط دوربین های بیمارستان، اتهام وی برای پلیس اثبات شد.

دلایل و انگیزه اصلی این واقعه هنوز در پس پرده ابهام قرار دارد و تحقیقات برای یافتن علت اصلی ربودن نوزاد 12 روزه ادامه دارد.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است که درصد وقوع جرائم خشن و آدم ربایی در آن پایین تر از میانگین کشوری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی