بازدید 9796
۶

اعتراض بحرینی‌ها علیه فرمول یک

با گذشت سه روز از آغاز مسابقات فرمول یک مردم بحرین با برپایی تظاهرات خشم و اعتراض خود را علیه سیاست‌های رژیم آل‌ خلیفه ابراز کردند.
کد خبر: ۴۹۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 20 April 2015
با گذشت سه روز از آغاز مسابقات فرمول یک مردم بحرین با برپایی تظاهرات خشم و اعتراض خود را علیه سیاست‌های رژیم آل‌ خلیفه ابراز کردند.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مردم بحرین برای چندمین روز متوالی به خیابان‌ها آمده و با سردادن شعار «فرمول خون را متوقف کنید» اعتراض خود را به رژیم آل‌ خلیفه به خاطر برگزاری مسابقات «فرمول یک» اعلام کردند.

براساس این گزارش، با گذشت سه روز از آغاز مسابقات فرمول یک (اتومبیلرانی) مردم بحرین با برپایی تظاهرات خشم و اعتراض خود را علیه سیاست‌های رژیم آل‌ خلیفه ابراز کردند.

تظاهرکنندگان در حالی که شعارهایی علیه آل‌ خلیفه سر می‌دادند از ملت بحرین خواستند تا حصول تمام مطالبات انقلاب ایستادگی کنند.

مسابقات رالی بحرین تحت عنوان فرمول یک از روز جمعه آغاز شده است و انقلابیون اعتقاد دارند برگزاری این مسابقات در شرایط فعلی کشور در راستای سرپوش گذاشتن به نقض گسترده حقوق‌ بشر در این کشور است.

کشورهای غربی نیز با مشارکت فعال در این مسابقات سالانه، ضمن مشروعیت بخشی به رژیم آل‌ خلیفه تلاش می‌کنند، اوضاع در این کشور ناآرام را، عادی جلوه دهند.

رژیم آل ‌خلیفه از چند روز قبل از برگزاری مسابقات اتومبیلرانی تمامی راه‌های منتهی به میدان مسابقات را مسدود و با استقرار نیروهای امنیتی هرگونه رفت و آمد را کنترل می‌کند.

نیروهای امنیتی همچنین جست‌وجوی خانه به خانه خود را برای دستگیری تعدادی از جوانان انقلابی آغاز کرده‌اند.

روز گذشته اهالی تعدادی از مناطق بحرین تظاهراتی را در جهت محکوم کردن اقدامات رژیم آل‌ خلیفه در دستگیری تعدادی از جوانان برگزار کردند.

مردم بحرین سال‌هاست از سوی رژیم جنایتکار آل‌ خلیفه و با حمایت‌های آمریکا، انگلیس و عربستان، سرکوب می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶
اخه اینارو چه به فرمول یک
عده ای ارازل و اوباش هستند والا خیلی هم دلشان بخواد
واقعا توجيه هاي خنده داري دارن بحريني ها
.................
اینا که 200نفر بیشتر نیستن
دم تان گرم!!!!
برگزاري مسابقات فرمول 1 دربحرين ، مسابقات موتوجي پي در قطر ،مسابقات بين المللي تنيس در امارات و....... با حضور برترين هاي جهان در حالي انجام ميپذيرد كه ما درايران پر عظمت خودمان فاقد يك پيست مسابقه يا استاديوم با استانداردهاي جهاني و ناتوان از برگزاري چنين رويدادهايي هستيم چرا بايد اينطور باشه؟. حالا من نميدونم اين مردم بحرين با مسابقات فرمول 1 چه مشكلي دارند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار