بازدید 2244

پیگیر تنبیه فدراسیون والیبال خواهم بود

کد خبر: ۴۹۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 19 April 2015
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی طی نطقی، تأکید کرد: ولایت فقیه ستون نظام است و از دولت خواست در مذاکرات مقتدرانه عمل کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نادر قاضی پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یک‌شنبه) مجلس با تأکید بر این‌که ستون نظام ولایت فقیه است، گفت: ما از دولت عزت و اقتدار می‌خواهیم. چنانچه رهبر عزیزمان نیز فرموده‌اند با مذاکره و توافق مخالف نیستیم. اما می‌خواهیم با عزت نفس و اقتدار کامل مذاکرات به توافقی یکجا با حذف تحریم‌های ظالمانه و یکطرفه منجر شود.

این نماینده مجلس همچنین ضمن تبریک روز ارتش به رئیس جمهور متذکر شد که اعتبارات کافی به ارتش اختصاص دهد تا مطالبات بازنشستگان پرداخت شود و به نیروهای نوار مرزی توجه ویژه‌ای شود.

قاضی پور به بحران یمن نیز اشاره کرد و خطاب به هیأت دولت، گفت: از مردم فقیر و مظلوم یمن در مقابل رژیم سعودی حمایت جدی بعمل آورید و هر نوع کمکی که لازم باشد دریغ نکنید.

نماینده ارومیه به وضعیت دریاچه ارومیه نیز در نطق خود اشاره کرد و افزود: دریاچه ارومیه هنوز کاملاً نمرده است. تمامی عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه صرفاً هزینه تراشی است. تراز دریاچه ارومیه امروز هم مانند سال گذشته است و فقط یک سانتیمتر افزایش یافته نه 50 سانتیمتر. چرا اطلاعات کذب به مردم می‌دهید؟ بعد از خداوند متعال حیات و ممات ما و پرندگان و محیط زیست دریاچه ارومیه به این دریاچه وابسته است.

به گزارش ایسنا، قاضی پور در بخش دیگری از نطق خود به اتفاق پیش آمده در والیبال تیم ارومیه در آخرین روزهای سال 93 پرداخت و گفت: از وزیر کشور سوال کردم و ایشان تشریف نیاوردند. در نتیجه سوال به صحن علنی مجلس رفت. از وزیر ورزش و جوانان نیز سوال کردیم که قرار شد این واقعه ننگین به طور جد تحقیق و تفحص شود. کاش به جای آن جوانان، حقیر را مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند. تا آخرین لحظه عمر پیگیری خواهم کرد تا فدراسیون والیبال مورد تنبیه قرار گیرد.

او ادامه داد: ظلمی که فدراسیون والیبال به خاطر تیم تهران به تیم‌های تبریز و ارومیه کرده قابل گذشت نیست. آذربایجان مطیع است و از طریق قانون این مسأله را پیگیری می‌کند.

عدم اجرای قانون استخدام پیش دبستانی‌ها مسأله دیگری بود که مورد انتقاد قاضی پور قرار گرفت. او از دولت خواست لایحه‌ای بیاورد تا حقوق پایه این معلمان افزایش داده شود و طرح رتبه‌بندی معلمان نیز اجرایی شده و کارت بیمه طلایی فرهنگیان نیز مورد بازنگری قرار گیرد.

نماینده ارومیه خطاب به رئیس جمهور گفت: قانون می‌گوید حقوق حداکثری نباید بیش از 7 برابر حداقل باشد. آیا وزرای شما 7 برابر حداقل حقوق می‌گیرند؟ این مبلغ بیش از 30 برابر است. چرا بعضی از مدیران دولتی بالای 100برابر حداقل حقوق، حقوق می گیرند؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار