بازدید 3986

پرستار بچه سارق از آب درآمد

کد خبر: ۴۹۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 19 April 2015
فرمانده انتظامي شهرستان خوانساراصفهان از دستگيري سارقي که به عنوان پرستار بچه در منزل مالباخته مشغول به کار بوده، توسط پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ ولي اروجي فرمانده انتظامي شهرستان خوانساراصفهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر سرقت از منزل وي، پليس آگاهي اين فرماندهي بررسي اين موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز کردند و به زني که به عنوان پرستار در منزل شاکي رفت وآمد داشت مشکوک شدند و پس از اطمينان از سارق بودن وي، با هماهنگي مقام قضايي او را دستگير کردند.

سرهنگ اروجي تصريح کرد: در ابتدا سارق منکر هرگونه سرقت شده ولي پس از مواجه شدن با مستندات دقيق و کامل مبني بر اينکه نامبرده در سرقت منزل نقش داشته، به دو فقره سرقت با اين روش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان خوانسار خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.

اين مقام مسئل به خانواده‌ها و شهروندان توصيه کرد: جهت پرستاري از فرزندان خود و همچنين سالمندان به همه افراد، اعتماد و اطمينان نکنند و فرزندان خود را به مراکز معتبر، افراد مورد اطمينان و آشنا جهت پرستاري بسپارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی