بازدید 3085

اراده کافی برای برکناری وزیر کار در مجلس وجود دارد

کد خبر: ۴۹۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 18 April 2015
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به دلایل استیضاح وزیرکار تاکید کرد: همانگونه که اطلاع دارید عملکرد ضعیف جناب آقای ربیعی در چنین وزارتخانه مهمی موجب گردید در آذرماه سال قبل نمایندگان اولین کارت زرد را به ایشان بدهند

در آستان حضور "وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی" در کمیسیون اجتماعی مجلس برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان، محمدرضاپورابراهیمی( نماینده کرمان) با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای استیضاح ربیعی، به خبرنگار ناطقان گفت: بدنبال عدم اعلام وصول طرح استیضاح وزیرکار توسط هیئت رئیسه مجلس، هفته گذشته تعدادی از نمایندگان پیگیر در این موضوع جلسه ای با دکترلاریجانی داشتند و قرار است نشست دیگری هم در هفته جاری برگزار شود و بدینوسیله طرح استیضاح وزیرکار نهایی می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به دلایل استیضاح وزیرکار تاکید کرد: همانگونه که اطلاع دارید عملکرد ضعیف جناب آقای ربیعی در چنین وزارتخانه مهمی موجب گردید در آذرماه سال قبل نمایندگان اولین کارت زرد را به ایشان بدهند و متاسفانه تا کنون شاهد اقدامی موثر در راستای رفع نگرانی ها و انتقادات نمایندگان نبوده ایم.

پور ابراهیمی ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود، اراده کافی برای استیضاح وزیرکار در مجلس وجود دارد و به محض اعلام وصول این طرح توسط هیئت رئیسه محترم، انشاا.. شاهد انجام مقدمات کار برای رسیدن استیضاح به صحن علنی خواهیم بود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی صحبت هایش به خبرنگار ناطقان گفت: دایره نقدهای نمایندگان به عملکرد آقای ربیعی بسیار وسیع است و برای نمونه در هفته جاری حدود 14نفر از همکاران بنده در مجلس، وزیر کار را برای پاسخ به سوالاتشان به کمیسیون مربوطه فراخوانده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی