بازدید 2471

نوشاد عالمیان فینالیست شد

نوشاد عالمیان در بازی نیمه نهایی تنیس روی میز لوکزامبورگ به مصاف گریگوری از فرانسه رفت و با شکست دادن وی فینالیست شد.
کد خبر: ۴۹۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 18 April 2015
به گزارش فارس و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، مسابقات نیمه نهایی هشتمین دوره رقابت های بین المللی اوپن لوکزامبورگ ظهر امروز برگزار شد.

نوشاد عالمیان برای رسیدن به فینال مسابقات اوپن لوکزامبورگ مقابل "جیان گریگوری" با رنکینگ 280 جهان به میدان رفت و در یک بازی نزدیک و نفس گیر موفق شد با نتیجه 4 بر 3 بازیکن فرانسوی را شکست دهد. نوشاد عالمیان در این بازی نزدیک در حالی که همه چیز برابر بود با نتیجه 14 بر 12 در گیم هفتم حریف فرانسوی را مغلوب کرد و به بازی فینال رسید.

 نوشادعالمیان در ادامه مسیر برای کسب دومین قهرمانی در بازی فینال امروز از ساعت 14:45 به وقت محلی به مصاف برنده بازی ژاپن و اوکراین می‌رود.

نیما عالمیان دیگر نماینده کشورمان که پس از قبول شکست برابر ریوزاکی ژاپنی به گروه بازنده‌ها رفته بود، صبح امروز با پیروزی در برابر بازیکن فنلاندی به کسب سکو امیدوار شد.  نیما عالمیان که در ادامه مسیر برای بازگشت به جدول باید حریف سوئدی را شکست می‌داد با قبول شکست برابر آرویدسون سوئدی آخرین شانس خود را برای قرار گرفتن بر روی سکوی سوم از دست داد.

افشین نوروزی نماینده کشورمان که برای کسب رده سیزدهم به بعد جدول تلاش می کند در بازی امروز خود مقابل مارتین آلگرو بلژیکی به برتری رسید.

پوریا عمرانی که با باخت در اولین مسابقه شانس حضور در رده های بالا را از دست داده بود در پایان به رده مشترک پنجاه و سوم بسنده کرد.

این مسابقات هشتمین دوره رقابت‌های بین المللی لوکزامبورگ است که با حضور 100 بازیکن از 32 کشور جهان در بخش مردان در شهر کرچبرگ لوکزامبورگ در حال برگزاری است، این مسابقات با انجام دیدار پایانی عصر امروز به پایان می رسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی