بازدید 1835

در تجمعات مقابل سفارت عربستان شرکت می‌کنم

کد خبر: ۴۹۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 18 April 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه وزارت‌خارجه مسئول امور خارجی کشور است، نه تجمعات داخلی، گفت: در صورت برپایی تجمع در برابر سفارت سعودی حتماً در آن شرکت خواهم کرد.

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اعلام ممنوعیت هرگونه تجمع و اعتراض مقابل سفارت عربستان از سوی استانداری تهران به علت مخالفت وزارت امور خارجه، گفت: وزارت خارجه مسئول امور خارجی کشور است نه تجمعات داخلی.

وی با تأکید بر اینکه وزارت امور خارجه باید اشتباهات خود را در قبال عربستان سعودی پذیرفته و جبران کند، تصریح کرد: ما در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مخالف سفر معاون وزیر خارجه به عربستان بودیم اما متاسفانه وی به عربستان سفر کرد.

حقیقت‌پور با طرح این سؤال که ما اکنون چه حسن رابطه‌ای باید با سعودی‌ها داشته باشیم؟ گفت: هنوز تکلیف خونبهای دیپلمات‌هایمان در کشورهای منطقه که قربانی حمایت‌های عربستان سعودی از گروه‌های تکفیری شدند مشخص نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: بنده کاملاً موافق برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز مقابل سفارت عربستان سعودی بوده و در صورت برپایی حتماً خود در آن شرکت کرده و سخنرانی نیز خواهم کرد.

بر اساس این گزارش، پیش‌تر سید‌سراج الدین تقوی رییس اول اداره سیاسی استانداری تهران اعلام کرده بود «هرگونه راهپیمایی، تجمع و اعتراض مقابل سفارت عربستان سعودی با توجه به مخالفت وزارت امورخارجه ممنوع بوده و نباید برگزار شود.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی