بازدید 1778

سیدعباسی: کواچ زیاد اهل تغییر نیست

جهانگیر سیدعباسی گفت: سابقه سرمربیگری کواچ نشان می‌دهد او چندان اهل تغییر ترکیب اصلی تیم ملی نیست.
کد خبر: ۴۹۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 18 April 2015


سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اسامی اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال به فدراسیون جهانی برای شرکت در لیگ جهانی، اظهار کرد: در این اسامی، جز یکی، دو مورد نام تازه‌ای دیده نمی‌شود که آنها هم احتمالا جزو ترکیب اصلی نخواهند بود و اگر انتخاب هم شوند نهایتا به عنوان بازیکنان تعویضی بازی خواهند کرد.

او در این باره ادامه داد: در دوره‌های گذشته هم نفرات تازه‌ای به لیست 25 نفره راه یافته بودند، اما هیچ کدام جزو 14 نفر اصلی انتخاب نشدند به همین خاطر تصور می‌کنم امسال نیز وضع مثل سابق باشد. خصوصا که کواچ نیز چندان اهل تغییر به نظر نمی آید.

کارشناس والیبال با اشاره به روند برگزاری اردوی تیم ملی گفت: تیم ملی نسبت به کشورهایی مثل روسیه و آمریکا، زودتر اردوی خود را شروع کرده است و امیدواریم این پیش دستی به نفع تیم ملی مان تمام شود و در نتایج آینده مان تاثیرگذار باشد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا انتخاب تیم‌هایی مثل جمهوری چک و فنلاند برای بازی‌های تدارکاتی، باعث افت تیم ملی نخواهد شد، اظهار کرد: به نظر من این بازی‌ها برای تیم ملی مناسب خواهد بود چرا که لازم است بازی‌های تدارکاتی از آسان به سمت دشوار حرکت کند تا نتیجه‌ مناسبی بدهد، ضمن این که نفس برگزاری چنین مسابقات تدارکاتی و این که در برابر چه تیم‌هایی به میدان برویم در حرکت و پیشرفت تیم ملی چندان تعیین کننده نخواهد بود!

سید عباسی در پایان نیز درباره همراهی یک مربی خارجی دیگر با کواچ بر روی نیمکت تیم ملی گفت: من معتقدم در فدراسیون والیبال آنقدر نیروهای متخصص و متعهد وجود دارد که هر مربی خارجی به خاطر این که صرفا خارجی است روی نیمکت تیم ملی قرار نگیرد. البته تصمیم فدراسیون قابل احترام و اعتماد است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار