بازدید 3185

ضرورت نظارت دیگر کشورها بر اداره حرمین شریفین

حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه روز پنجشنبه با حضرات آیات مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و سبحانی از مراجع عظام تقلید در قم دیدار کرد
کد خبر: ۴۹۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۳ 17 April 2015
آیات عظام مکارم، صافی و سبحانی در دیدار معاون ظریف با انتقاد از سکوت شدید مجامع بین المللی در قبال ظلمهایی که در حق مردم مظلوم یمن جریان دارد، خواستار اقدام جدی برای پایان دادن به خونریزی ها و مقابله با نقشه های تفرقه افکنانه علیه مسلمان در منطقه شدند.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه روز پنجشنبه با حضرات آیات مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و سبحانی از مراجع عظام تقلید در قم دیدار کرد و از رهنمودهای ایشان در خصوص موضوعات مهم منطقه ای به ویژه تحولات مربوط به یمن، عربستان، عراق، سوریه و بحرین بهره مند شد.

مراجع عظام تقلید در این دیدارها ضمن تشکر از زحمات وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای ابراز امیدواری کردند که این مذاکرات با تأمین کلیه حقوق بر حق مردم ایران به نتیجه مطلوب برسد.

مبارزه با تکفیر و افراط گرایی، محکومیت تجاوز عربستان سعودی به یمن، ضرورت امدادرسانی سریع به آسیب دیدگان و توقف فوری حملات علیه مردم مظلوم یمن، مورد تأکید آیات عظام قرار گرفت.

ایشان حمله به یمن را فاقد هرگونه توجیه حقوقی و شرعی دانسته و با انتقاد از سکوت شدید مجامع بین المللی در قبال ظلم هایی که در حق مردم مظلوم آن کشور جریان دارد، خواستار اقدام جدی در جهت پایان دادن به خونریزی ها و مقابله با نقشه های تفرقه افکنانه علیه مسلمان در منطقه شده و همچنین با اشاره به حادثه اخیر فرودگاه جده و مسئولیت تأمین امنیت کامل حجاج بیت الله الحرام، بر ضرورت نظارت همه کشورهای اسلامی بر اداره حرمین شریفین تأکید کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم