بازدید 10623
۴

خواستگارتحصیلکرده حمام خون به پا کرد

کد خبر: ۴۹۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 16 April 2015
تنها بازمانده حادثه شلیک خونین خواستگار شکست‌خورده به دختر مورد علاقه و اعضای خانواده‌اش دیروز برای چندمین بار به تیغ جراحان سپرده شد.

به گزارش فرهیختگان، هرچند کادر پزشکی وضعیت عمومی این زن مجروح را رو به بهبود اعلام کرده‌اند اما گفته می‌شود جراحات ناشی از اصابت گلوله به بدن این زن عمیق است. در این حادثه دو زن و عامل تیراندازی جان خود را از دست دادند.

ساعت 9 و 30 دقیقه شامگاه بیست‌وسوم فروردین‌ماه، صدای شلیک چندین گلوله در کوچه بیستم شمالی منطقه کارکنان شهر دوگنبدان گچساران پیچید و لرزه بر جان همسایه‌ها انداخت. آنها وقتی هراسان از خانه‌شان بیرون دویدند با بدن‌های نیمه‌جان الهام 25 ساله، خواهر 28 ساله‌اش مرضیه و زینب 35 ساله که خواهر داماد این خانواده بود، روبه‌رو شدند که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند. پسر جوان که اسلحه در دست داشت به محض روبه‌رو شدن با شاهدان، اسلحه را روی سرش گذاشت و شلیک کرد.

مرگ عامل شلیک خونین در محل جنایت

پلیس وقتی به ساختمان مورد نظر رفت با پیکرهای نیمه‌جان روبه‌رو شد و بدن خونین دو دختر و زن جوان در حالی به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شد که همزمان جنازه پسر جوان با هماهنگی قضایی به پزشکی‌قانونی فرستاده شد. بررسی‌ها نشان می‌داد پسر 28 ساله خواستگار الهام بود. او که به تازگی از مقطع کارشناسی‌ارشد فارغ‌التحصیل شده بود پس از شنیدن جواب منفی از سوی این دختر و اعضای خانواده‌اش در اقدامی جنون‌آمیز دست به کشتار جمعی زد.

سرهنگ علی‌کرم بازیان، فرمانده پلیس گچساران در تشریح جزئیات این ماجرا گفت: «پسر جوان پس از ورود به خانه پدری الهام به سوی این دختر و خواهرش شلیک کرد و سپس اسلحه‌اش را به سوی زینب که در خانه پدری الهام میهمان بود نشانه رفت. پس از آن او که خودش را در میان جمع شاهدان دیده بود با شلیک گلوله به سرش به زندگی خود پایان داد.»

مرگ سومین قربانی

الهام که از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفت به محض انتقال به بیمارستان جان سپرد و تلاش کادر پزشکی برای نجات جان دو مصدوم این حادثه خونین آغاز شد.  در این باره هایده حافظ‌قرآن، رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: «تلاش پزشکان برای نجات جان زینب 35 ساله که از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، نتیجه نداد و این زن جوان صبح دوشنبه روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد و شمار قربانیان این حادثه به سه نفر رسید.»

تنها بازمانده کشتار جمعی روی تخت بیمارستان

وی درباره وضعیت تنها بازمانده شلیک کینه‌جویانه خواستگار شکست خورده به اعضای خانواده دختر مورد علاقه‌اش گفت: «مرضیه که به‌شدت آسیب دیده فعلا در بیمارستان تحت درمان است. وی ظهر چهارشنبه برای چندمین بار روانه اتاق عمل شده است. این دختر وضعیت عمومی خوبی دارد، هرچند جراحات ناشی از اصابت گلوله بدنش عمیق است و احتمال دارد نیاز به چندین عمل جراحی دیگر داشته باشد.»

گفته شاهدان شلیک خونبار

یکی از ساکنان خیابان بیستم شمالی منطقه کارکنان شهر دوگنبدان که شاهد ماجرا بود به خبرنگار فرهیختگان گفت: «در خانه نشسته بودم که صدای شلیک چندین گلوله را شنیدم که همزمان با آن صدای فریادهای گوشخراش چند زن به گوش رسید.» وقتی مقابل در رفتم متوجه شدم سروصدا از خانه همسایه به گوش می‌رسد. در خانه همسایه‌مان باز بود و حیاط آن غرق خون شده بود. به همراه چند نفر از همسایه‌ها برای کمک وارد حیاط شدیم و دو دختر همسایه را دیدیم که غرق خون کف حیاط افتاده بودند. پسر جوانی اسلحه در دست داشت که پس از شلیک به یک زن جوان مقابل چشمان ما خودکشی کرد. شنیده‌ام پسر جوان خواستگار الهام بوده است. او که به تازگی مدرک کارشناسی‌ارشدش را از دانشگاه دریافت کرده بود پس از شنیدن پاسخ منفی از خانواده دختر مورد علاقه‌اش دست به این جنایت تکان‌دهنده زد. پس از این ماجرا اعضای خانواده الهام هنوز در شوک هستند و نمی‌توانند درباره اینکه چرا به خواستگاری پسر جوان پاسخ منفی دادند، جواب دهند. آنها فقط می‌گویند هرگز فکر نمی‌کردند پسر عاشق‌پیشه دست به چنین جنایت هولناکی بزند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۴
به خدا یکی بیاد به من بگه تو این دانشگاه ها به غیر روابط دخترو پسر چرا درس زندگی بهشون یاد نمی دن ؟
وقتی پیام نور و علمی کاربردی و ازاد و... مدرک میدن دیگه تحصیل کرده معنی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
دانشگاه سراسری هم چندان از این عنوان تان به دور نیست!!
یارو دیوانه و وحشی بوده خوب حق داشتند به چنین حیوانی دختر ندهند . خدا لعنتش کند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار