بازدید 19889

دام سیاه وکیل قلابی برای مادر جوان زندانی

کد خبر: ۴۹۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 16 April 2015
زن ۴۰ ساله زمانی که در تکاپو بود تا پسرش را از زندان آزاد کند در دام سیاهی گرفتار شد که یک وکیل قلابی برایش پهن کرده بود.

به گزارش همشهری، مرد كلاهبردار به بهانه آزادكردن زنداني، طعمه‌اش را فريب داد و پس از بيهوش كردن او و سرقت اموالش، نقشه شومش را اجرا كرد.

يك سال پيش محمد كه پسري 19ساله بود با زني شيشه‌اي به نام مريم آشنا شد. اين زن 10سال از او بزرگ‌تر بود و بعد از جدايي از همسرش با 2 فرزند خود به تنهايي زندگي مي‌كرد.

محمد كه حسابي به او علاقه‌مند شده بود قصد ازدواج با وي را داشت و حتي وقتي متوجه شد كه اين زن معتاد به شيشه است، از خواسته‌اش دست نكشيد تا اينكه زن شيشه‌اي از او خواست دست به سرقت بزند.محمد خواسته زن شيشه‌اي كه سركرده يك باند سرقت بود را اجرا كرد. او نيمه‌هاي شب به خيابان مي‌رفت و خودروهاي پرايد، ضبط و باند و وسايل داخل ماشين را سرقت مي‌كرد. او بعد ازآن اموال سرقتي را تحويل زن شيشه‌اي مي‌داد و ماشين را كنار خيابان رها مي‌كرد. سردسته باند نيز اموال مسروقه را به مالخر مي‌فروخت و پولي را كه به‌دست مي‌آورد صرف خريد شيشه مي‌كرد.

سرقت‌هاي محمد ادامه داشت تا اينكه چند‌ماه قبل در تاريكي شب به خياباني در مركز تهران رفت و دست به سرقت پرايدي زد تا مثل هميشه وسايل آن را سرقت كند. دزد جوان اما خبر نداشت كه ماشين نقص فني دارد و همين باعث شد كه با جدول كنار خيابان تصادف كند و ماشين متوقف شود. همزمان گشت پليس سر رسيد و مأموران كه به رفتارهاي راننده مشكوك شده بودند پس از استعلام شماره پلاك خودرو، متوجه سرقتي بودن آن شدند. همين باعث دستگيري محمد شد و با اعترافات او زن شيشه‌اي و نوچه‌هاي ديگر وي كه آنها نيز از دزدان حرفه‌اي بودند به دام پليس افتادند.

نگراني مادرانه


از وقتي محمد دستگير شد و با دستور بازپرس دادسراي ناحيه 12تهران به زندان افتاد مادر نگران او به تكاپو افتاد تا هرطور شده پيش از رسيدن نوروز پسرش را آزاد كند. اين زن اما خبر نداشت در رفت‌وآمد به دادسرا در دام يك وكيل قلابي گرفتار خواهد شد. مرد كلاهبردار به اين زن وعده داد با نفوذي كه دارد مي‌تواند پسرش را از زندان آزاد كند اما همه اين وعده‌ها نقشه‌اي براي سركيسه‌كردن مادر محمد بود.

اين زن كه به تازگي متوجه شده چه كلاهي سرش رفته چند روز پيش به دادسراي ناحيه 12تهران رفت تا از وكيل قلابي شكايت كند. او در توضيح ماجرا گفت: از وقتي پسركوچكم به زندان افتاده يك شب خواب راحت ندارم. اصلا باورم نمي‌شد كه يك روز پايم به دادسرا و كلانتري كشيده شود. پسرساده‌لوحم را فريب دادند و او بدون اينكه پولي گيرش بيايد دست به سرقت زد.

براي همين هرروز به دادسرا مي‌آمدم تا ببينم آيا راهي است تا با تهيه وثيقه پسرم از زندان آزاد شود و شب عيد خانه باشد يا نه. در همين رفت‌وآمد بود كه مردي را در دادسرا ديدم. او خودش را سجاد معرفي كرد و مدعي شد كه وكيل دادگستري است. او گفت كه هرروز مرا در دادسرا مي‌بيند كه پيگير كارهاي پسرم هستم و قصد دارد كمك كنم. براي او ماجراي گيرافتادن پسرم را تعريف كردم و او مدعي شد با نفوذي كه در دستگاه قضايي دارد مي‌تواند پسرم را آزاد كند.

من كه به‌شدت خوشحال شده بودم گفتم حاضرم تا 10ميليون تومان به او پول بدهم. براي همين در ابتدا حدود 2ميليون به‌حساب مرد وكيل واريز كردم. چندروز بعد قرار شد همراه او به ديدن يكي از آشنايانش در يكي از دادگاه‌ها برويم و سجاد از من خواست تا مدارك پسرم همراهم باشم.

من هم از همه‌جا بي‌خبر آن روز سوار خودروي سجاد شدم و به دفتر يكي از دوستانش رفتيم. در آنجا او برايم آبميوه آورد كه بعد از نوشيدن آن از هوش رفتم و ديگر متوجه چيزي نشدم. شاكي افزود: وقتي به هوش آمدم كنار خيابان افتاده بودم و در آنجا متوجه شدم كه همه طلا و جواهراتم به همراه يك ميليون تومان پولي كه همراهم بود به سرقت رفته است. وكيل قلابي پس از بيهوش كردنم، مرا مورد آزار و اذيت قرار داده و همه اموالم را دزيده بود.

همين شكايت كافي بود تا جست‌وجوي كارآگاهان براي شناسايي و دستگيري وكيل قلابي آغاز شود. اقدامات اطلاعاتي سرانجام نتيجه داد و متهم فراري به دام پليس افتاد. اين مرد دربازجويي‌ها به كلاهبرداري، سرقت طلا و جواهرات و آزار و اذيت زن اعتراف كرد و مدعي شد براي پيگيري پرونده يكي از بستگانش به دادسرا مي‌رفته كه در آنجا مادر محمد را ديده است. براي همين فكر كلاهبرداري و سرقت طلا و جواهراتش به سرش زده است. براي همين با معرفي خود تحت عنوان وكيل نقشه شوم خود را اجرا كرده است. اين كلاهبردار سارق با قرار قانوني روانه زندان شد و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد تا زواياي پنهان آشكار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۳۳
اين مادر نگران, اون روزايي كه پسرش بعد از دزدي هاي شبانه, نصفه شب به خونه مي آمد, دلواپس پسرش نميشد؟؟؟ اين مادر نگران, اون موقع ها كه پسرش دزدي ميكرد, و شب ديروقت خونه مي آمد, خواب راحت داشت؟؟؟
نكنه اين مادر نگران, همه نگرانيش از اينه كه بدون اينكه پولي گيرش بيايد دست به سرقت زده و حالا دستگير شده؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
اینقدر به نیمه خالی لیوان زل نزن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
شما از کجا می دونید که نگران نبوده؟
بنده خدا حتما کاری از دستش برنمی اومده. مگه الان می شه حریف این پسرا یا این زنهای معتاد شد.
بنده خدا مادره چقدر بدبخت بوده.
بچه مهرجرد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
کسانی که با این پیام موافقند مطمئنا خودشان پدر مادر نشده اند انصاف را رعایت کنید یک مادر نمیتواند همیشه و همه جا با بچه هایش باشد بعضی بچه ها هم با هزار دروغ و دغل سر مادرشان کلاه میگذارند نکرانی این مادر هم به خاطر اینه که بچه اش تاوان کاری را میدهد که نفعش دیگران برده اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
عجب خر تو خریه
اون دزده اون شیشه میزنه اونو یه زور بردن (خودش میگه شربت داده شایدن شربت نداده )
چوب خدا صدا نداره. وقتی دنبال زنی می افتی که 10 سال از خودت بزرگتره مادر خودت هم اینطوری میشه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
قلی جان دلبندم چه ربطی داشت ،
یعنی الان چون تو هم حرف بی منطق و دلیل زدی پس باید ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
آخه چه ربطی به هم دارن؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
شما از انگلیس نظر ندی نمیشه
من نفهمیدم
سارق از کنار خیابان پرایدی را به سرقت می برد همزمان گشت پليس سر رسيد و مأموران كه به رفتارهاي راننده مشكوك شده بودند پس از استعلام شماره پلاك خودرو، متوجه سرقتي بودن آن شدند

آخه چطور شماره اش آنی رفته تو سیستم ناجا
یا اینکه سارق ماشین سرقتی را به سرقت برده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
بابا دست كم گرفتي ها!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
:کلن پرایده مادرزاد سرقتی بوده
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
شما دنبال اصل ماجرا باش اون دزدی یک جریان دیگه است که خلاصش کردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
IQ جان
پلیس وقتی می بیند پسر، نام صاحب خودرو را نمی داند، خوب می فهمد سرقتی بوده.
خیلی جالبه که این مادر به پسرش میگه ساده لوح خودت حتما خیلی علامه ای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
خخخ
عجیب اینجاست که این زن اغفال شده و مال و
ناموس از دست داه ، پسرش را ساده لوح میداند!
دزد که به دزد بزنه شاه دزده.
خر تو خر که میگن یعنی این
همین بلا را باید سر هر چی ماذر دزد ها را اورد
پاسخ ها
عباس آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
ایول
آفرین به این نظر
متاسفانه يك سري از جوان ها با ندانم كاري وبي فكريشان چه بلاهاي سرخودشان وخانواده شان مي آورند وباعث آبروريزي مي شوند بهتر بود قبل از اين كه همچين اتفاقي بيفتد مادر ايشان متوجه اشتباهات پسرش مي شد وقبل از اين كه پسره در منجلاب گرفتار شود فكر چاره مي كرد كارهاي اين مادر نوش دارو بعد از مرگ سهراب بوده كه باعث آبروريزي شده ودر دام اين شيطان صفت افتاده
یکی از نتایج اخلاقی این ماجرا این است که پراید دزدها را لو می دهد . پس بازهم پراید . جا داره 2 میلیون دیگه گرونش کنند .
جالبه که همه دارن میگن مادر مقصره مادر ساده لوحه .. عزیزان یک انسانی بهش تجاوز شده اونم توسط یک بالصطلاح وکیل... می فهمین یعنی چی؟
توهین نکنید به مادرش
به قول معروف:

آیا وکیـــــــــــلم؟

بـــــــــــــــله !!
به نظر من این وکیل که حتی پروانه رسمی وکالت هم نداشته و از موقعیت شغلی خود سوء استفاده کرده و مادر این سارق و شوهر آن زن شیشه ایی را سرکیسه کرده و مورد آزار قرار داده باید در میدان مرکزی شهر در قفس آهنی سوزانده شود
خدا به داد مادر آقای وکیل قلابی برسه.
این همه دختر با پسرای با فاصله سنی ده سال ازدواج میکنن حتی بیشتر یه بارم دختره ۱۰سال بزرگتره میمیریدد. نمیدونم این فاصله سن رو تو ازدواج کی کشف کرده .
به نظر من این مادر همان زن شیشه ای بوده که سردسته باند دزدی بوده. چطور این پسر متوجه نشده خدا عالمه
پاسخ ها
عباس آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
با این نظرت ...
مادره هم جز باند بوده ...چوب خدا صدا نداره ...با عدل الهی جور نمیاد کاره ای نباشی به مال و ناموست تجاوز بشه...
بعضی آدم ها خیلی بی شرف هستند که به ناموس مردم و یک زن سن و سال گذشته رحم نمی کنند.
حالا یک وکیل خوب و زبر دست این شیاد را آزاد میکنه!!؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار