بازدید 2243

ادامه حمایت سایپا از مجید جلالی

کد خبر: ۴۹۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 15 April 2015
مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی سایپا گفت: تا هنگامی که برای تیم مشکلی ایجاد نشود و شرایط خوبی داشته باشیم، جلالی در سایپا می‌ماند.

بیت‌الله رضایی، در گفت‌وگو با ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد: تا به امروز از عملکرد جلالی در سایپا راضی هستم و با قدرت از او حمایت خواهم کرد و تا موقعی که مشکلی در تیم ایجاد نشود، این تعامل ادامه خواهد داشت.

وی افزود: جلالی از مربیان اخلاق‌مدار و با دانش فوتبال است و ما دوست داریم فعالیت ایشان در باشگاه ادامه پیدا کند و روزهای خوبی را برای مجموعه به ارمغان آورند. تا به امروز از نتایج تیم سایپا راضی هستیم و اعتقاد دارم در صورت حمایت و همدلی مجموعه فرهنگی ورزشی سایپا و همچنین گروه خودروسازی شانس رسیدن به سهمیه آسیایی را نیز خواهیم داشت.

وی گفت: برنامه‌های بسیار خوبی برای آینده سایپا خواهیم داشت و امیدوارم با تلاش و همیاری همگی افراد در راه رسیدن به این چشم‌انداز موفق باشیم. به طور قطع این روزها به آرامی خواهد رسید و همگی از این موضوع خوشحال خواهیم شد.

رضایی درباره برنامه‌های آتی سایپا نیز گفت: برای این فصل تقریبا نمی‌توانیم کار دیگری انجام دهیم اما برای لیگ پانزدهم برنامه‌های بسیار حساب شده‌ای در نظر داریم که برای رسیدن به آنها تلاش زیادی باید صورت بگیرد. اصولا اعتقادی به حرف زدن بدون عمل ندارم و اگر بگویم برنامه‌ای داریم یقین بدانید به آن خواهم رسید.

وی ادامه داد: یکی از تلاش‌هایی که انجام خواهد گرفت درست کردن تیمی منسجم برای فصل آینده است تا بتوانیم بعد از سال‌ها دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیریم. سایپا از باشگاه‌های با ریشه کشور است و باید در راه قهرمانی قرار بگیرد.

رضایی درباره حضور سایپا در البرز نیز گفت: متاسفانه تاکنون ارتباط دوسویه و منطقی میان باشگاه سایپا و استان البرز برقرار نبوده و این موضوع به باشگاه آسیب خواهد زد. باید در جلسه‌ای که با مدیران ارشد استان البرز برگزار می‌شود با ایجاد تفاهم‌نامه‌ای ضمن حل و فصل مشکلات از خواسته‌های یکدیگر نیز با خبر شویم. استان‌هایی مانند سمنان و قم به شدت خواهان حضور ما در آنجا هستند و باید به انتظار آینده بنشینیم و شرایط را بررسی کنیم. هدف ما حضور مستحکم و دو طرفه در البرز است و امیدوارم این مهم محقق شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار