بازدید 2254
لاریجانی در مراسم تشییع نماینده سلماس:

مرحوم آقایی به جدیت در کار و پیگیری مشکلات مردم شهره بودند

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم آقایی از نمایندگان پرتلاش مجلس بودند که به جدیت در کنار و پیگیری مشکلات مردم شهره بودند و نظرات تخصصی را داشتند.
کد خبر: ۴۹۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 12 April 2015
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم آقایی از نمایندگان پرتلاش مجلس بودند که به جدیت در کنار و پیگیری مشکلات مردم شهره بودند و نظرات تخصصی را داشتند.

به گزارش تابناک، علی لاریجانی در مراسم تشییع مرحوم آقایی اظهار کرد: امروز ما عزیزی که سال‌های طولانی با هم مودت داشتیم را از دست دادیم. مرحوم مهندس آقایی از همکاران صدیق و پرتلاش ما بودند. از ابتدای انقلاب که بنده توفیق داشتم و ایشان را می‌شناختم، ایشان شهره بودند به جدیت در کار و پیگیری مشکلات مردم.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: پس از اینکه در مجلس ششم به عنوان نماینده مردم سلماس در مجلس انتخاب شدند و سپس در مجالس هفتم، هشتم و نهم نیز در مجلس حضور داشتند همیشه این خصوصیت را داشتند که در حل مشکلات مردم با جدیت پیگیر بودند.

وی افزود: مرحوم آقایی در مسائل و اموری صاحب نظر بوده و نظرات تخصصی داشتند و همه از نظرات ایشان بهره می‌بردیم چه در برنامه پنج ساله و چه در بررسی بودجه ایشان نظراتی صحیح داشتند و مجدانه پیگیر بودند.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مرحوم آقایی همواره پیگیر مشکلات مردم سلماس بودند، اظهار کرد: خانواده محترم ایشان که امروز در مجلس حضور دارند باید بدانند که همه همکاران ایشان امروز در مجلس با آنها در تحمل این ضایعه سهیم هستند، غم بزرگی است و از لحظاتی که وی دچار بیماری شدند همه همکاران جویای احوال ایشان بودند.

لاریجانی اظهار کرد: رفتن ایشان به عالم دیگر به یک باره صورت گرفت و باعث تاسف همه همکاران در مجلس شد. از خداوند علو درجات برای این همکار صدیق را خواستاریم و دراین ایام که به فاطمه زهرا (س) تعلق دارد این عزیز را به فاطمه زهرا می‌سپاریم که شفیع ایشان شوند و امیدواریم خداوند خدمات ایشان را قبول کند.

رییس قوه مقننه در پایان ضمن آرزوی صبر برای خانواده آن مرحوم و مردم سلماس، گفت: امیدواریم خدمات ایشان باقیات صالحات در آن عالم باشد و از خداوند توفیق برای خانواده محترم وی و عزت آنها را خواستاریم و آرزوی علو درجات برای این عزیز سفر کرده را از خداوند مسالت داریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی