بازدید 2311

آنچلوتی: آماده دیدار با اتلتیکو مادرید هستیم

کد خبر: ۴۹۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵ 12 April 2015
سرمربی رئال مادرید از این که تیمش با آمادگی بالایی به مصاف اتلتیکو مادرید می رود خوشحال است. او تاکید کرد که آماده دیدار حساس برابر شاگردان سیمئونه است و برای پیروزی در این نهایت نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در هفته سی و یکم رقابت های لیگا در سانتیاگو برنابئو از ایبار پذیرایی کرد و در نهایت توانست با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و تا با توجه به تساوی بارسلونا اختلاف این تیم با صدر جدول رده بندی به دو امتیاز کاهش یابد.

پیروزی در این دیدار برای شاگردانش کارلو آنچلوتی بسیار مهم بود، چرا که آنها با در هفته جاری در لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکو مادرید به میدان روند و به این پیروزی روحیه بخش نیاز داشتند به ویژه اینکه بارسلونا در دیدار برابر سویا نیز متوقف شد و دو امتیاز حساس را از دست داد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت: همه بازیکنان برای دیدار حساس سه شنبه برابر اتلتیکو مادرید حاضر هستیم. از عملکرد شاگردانم در دیدار برابر ایبار راضی هستم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم سه امتیاز حساس را به دست آوریم. خاویر هرناندز بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست گلزنی هم بکند. خسه هم گلزنی کرد و این بسیار مهم است.

او درباره پپه و راموس گفت: پپه هیچ مشکلی ندارد و آماده دیدار حساس سه شنبه شب خواهد بود. راموس نیز که مثل همیشه بازیکنی کلیدی برای رئال مادرید به شمار می آید و در هر دیداری به او نیاز داریم. راموس با توانایی های که دارد می تواند هر بازیکنی را متوقف کند و به همیم خاطر به او نیاز داریم.

کریستیانو رونالدو با بخشش کارت زردی که در دیدار قبلی داشت توانست برای رئال مادرید به میدان رود و گل نخست بازی را نیز به ثمر رساند. آنچلوتی درباره او گفت: رونالدو الان از بازی کردن لذت می برد چرا که رئال مادرید به همان سبک همیشگی خود یعنی بازی سرعتی برگشته است و این به رونالدو کمک بسیار زیادی می کند. بازی کردن سرعتی رئال آزادی بیشتری در زمین به رونالدو می دهد. او الان در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و این بهترین خبر برای ما است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پایان سخنان خود گفت: شکست چهار بر صفر برابر اتلتیکو مادرید در رقابت های لیگا بهترین بهانه برای پیروزی شدن ما برابر این تیم در دیدار حساس سه شنبه است. ما انگیزه بسیار بالایی برای جبران در این دیدار داریم. دیدار سه شنبه شب برای رئال مادرید بسیار متفاوت خواهد بود و این بار با شیوه ای متفاوت برابر این تیم به میدان خواهیم رفت. برای پیروزی در چنین دیدار حساسی هر آنچه را که در توان داریم رو خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست