بازدید 2995
آخرین اخبار از اردوی النصر

ستاره النصر آماده بازی مقابل پرسپولیس

کد خبر: ۴۸۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 08 April 2015
شماره ۱۰ النصر مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پرسپولیس نخواهد داشت.

به گزارش تسنیم، محمد السهلاوی، بازیکن شماره 10 تیم النصر شرایط همراهی این تیم را در بازی امروز پیدا کرده است و به احتمال خیلی زیاد در ترکیب اصلی النصر مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

این بازیکن که ستاره و گلزن شاخص النصر و تیم ملی عربستان به حساب می‌آید در روزهای اخیر سخت مشغول فیزیوتراپی و انجام تمرینات اختصاصی بود تا بتواند در بازی با پرسپولیس به میدان رود. امروز (چهارشنبه) از اردوی النصری‌ها خبر رسید که السهلاوی شرایط بازی کردن مقابل سرخپوشان را پیدا کرده است.

* بازیکنان النصر ساعت 10 صبح امروز صبحانه خود را صرف کردند و از ساعت 11 در محوطه هتل آزادی مشغول انجام تمرینات کششی و سبک شدند.

* مهران بهرامی، دبیر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان نماینده این باشگاه در هتل آزادی حضور دارد تا چنانچه النصری‌ها مشکل خاصی داشتند به آن رسیدگی کند.

* جلسه فنی تیم النصر ساعت 15 آغاز خواهد شد و خورخه داسیلوا در این نشست ترکیب اصلی تیمش را برای رویارویی با پرسپولیس مشخص خواهد کرد.

* اعضای تیم النصر قرار است ساعت 16:30 هتل المپیک را به مقصد ورزشگاه آزادی ترک کنند.
دیدار پرسپولیس - النصر عربستان در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار