بازدید 7454
مسافران بازگشتشان را توزیع کنند؛

آخرین وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوا و ترافیک؛ چهارشنبه ۱۲ فروردین

توصیه می‌کنیم مسافران بازگشت از سفر خود را توزیع کرده و بین روزهای دوازدهم و چهاردهم فروردین به شهر‌هایشان بازگردند و در بازگشت از سفر عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد نداشته باشند. از سوی دیگر، با توجه به اینکه سفر طولانی آن‌ها را خسته کرده، حتما برای بازگشت خود دو تا سه برابر زمان عادی وقت در نظر بگیرند. در عین حال پیشنهاد می‌شود مسافران به صورتی برنامه ریزی کنند که روز طبیعت را از منازل خود به دامن طبیعت بروند.
کد خبر: ۴۸۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 01 April 2015
مسافران بازگشتشان را توزیع کنند؛ این مهم ترین نکته‌ای است که رئیس پلیس راهور به مسافران نوروزی در پایان تعطیلات توصیه می‌کند؛ توصیه‌ای که از پیش بینی شدت گرفتن ترافیک راه ها و متأسفانه افزایش خطر تصادفات نشأت می‌گیرد.

به گزارش «تابناک»، سردار اسکندر مومنی، رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه بازدید از پلیس راه ساری ـ میان درود ـ نکا با اشاره به آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی گفت: توصیه می‌کنیم شهروندان بازگشت سفر خود را بین روزهای ۱۲ تا ۱۴ فروردین توزیع کنند.

وی با اشاره به اینکه در نوروز امسال، ۹۲ درصد رانندگان قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کرده‌اند، افزود: ۸ درصد رانندگان قوانین را رعایت نمی‌کنند که پلیس قطعا با آن‌ها برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات دریافتی، همه جاده‌های برون شهری ترافیک پرحجم دارند و در خروجی‌های استان مازندران، خراسان رضوی، هرمزگان، خوزستان و ورودی و خروجی استان‌های قم، فارس و اصفهان ترافیک پر حجم است.

مومنی با اشاره به اینکه توصیه می‌کنیم مسافران بازگشت از سفر خود را توزیع کرده و بین روزهای دوازدهم و چهاردهم فروردین به شهر‌هایشان بازگردند، گفت: در عین حال پیشنهاد پلیس این است که مسافران به صورتی برنامه ریزی کنند که روز طبیعت را از منازل خود به دامن طبیعت بروند.

رئیس پلیس راهور ناجا به مسافران توصیه کرد، در بازگشت از سفر عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد نداشته باشند. از سوی دیگر با توجه به اینکه سفر طولانی آن‌ها را خسته کرده، حتما برای بازگشت خود دو تا سه برابر زمان عادی وقت در نظر بگیرند.

آخرین وضعیت ترافیک


سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور از بازگشایی جاده هراز که تا ساعاتی پیش بر اثر ریزش کوه بسته بود، خبر داد.

سرهنگ رحمانی افزود: تردد در محور هراز دو طرفه در حال جریان است. همچنین در محدوده کرج ـ چالوس ابتدای محور تا کیلومتر هفت و محدوده مرزن آباد ترافیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: فاز جنوبی آزاد راه قزوین ـرشت، گیلان محدوده تونل منجیل و فیروزکوه محدوده تونل شیرگاه نیز ترافیک نیمه سنگین است.

آخرین وضعیت آب و هوا و تغییرات جوی


سامانه بارشی به شمال‌شرق کشور وارد شده و احتمال پدیده گرد و خاک در خوزستان محتمل است.

در استان‌های نیمه غربی سامانه بارشی تقریباً پایان گرفته است و در شمال شرق، شرق، رشته کوه‌های زاگرس، خراسان شمالی و رضوی شرایط برای بارندگی مهیاست و بتدریج از شمال شرق این سامانه خارج می‌شود.

بر اساس این گزارش، در تهران وزش باد با شدت و ضعف روبه روست و با افزایش باد، استان‌های خوزستان و بوشهر همراه با گرد و خاک است.

گفتنی است، در روز طبیعت نیز سامانه بارشی به استان‌های فارس، کرمان، هرمزگان، سیستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد وارد شده و بارش‌هایی به دنبال دارد.
وضعیت جوی استان‌های کشور این گونه پیش بینی می‌شود؛

آخرین وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوا و ترافیک؛ چهارشنبه دوازدهم فروردین
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوا و ترافیک؛ چهارشنبه دوازدهم فروردین
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوا و ترافیک؛ چهارشنبه دوازدهم فروردین
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوا و ترافیک؛ چهارشنبه دوازدهم فروردین
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی