بازدید 6532

77 زخمی در سیل و توفان اسفرورین

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که 77 نفر در جریان سیل و توفان شب گذشته در شهر اسفرورین در استان قزوین زخمی شده اند.
کد خبر: ۴۸۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 31 March 2015
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که 77 نفر در جریان سیل و توفان شب گذشته در شهر اسفرورین در استان قزوین زخمی شده اند.

ناصر چرخساز سه شنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با اعلام این مطلب افزود که 21 نفر از زخمی ها در بیمارستان بستری و مابقی به صورت سرپایی مداوا شده اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد که برخی از خانه ها در روستاهایی مانند لوشکان، ناصر آباد و اکبر آباد تا 100 درصد آسیب دیده اند و زیرساخت آنها نیز مانند آب ، برق و گاز قطع شده و دست اندرکاران در حال رسیدگی به مشکلات مردم هستند.

سرپرست سازمان امداد و نجات تصریح کرد که با حضور در منطقه مسایل و مشکلات مردم احصا شده تا برای رسیدگی بیشتر به اطلاع مسوولان و دست اندرکاران برسد.

یادآور می شود که در پی وقوع توفان و سیل در مناطقی از استان قزوین طی ساعات اولیه امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب 30 تیم امدادی به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

چرخساز در ادامه اعلام کرد که جمعیت هلال احمر خدمتگزار مردم است و برای اسکان اضطراری هموطنان آسیب دیده از توفان شب گذشته در این شهر و روستاهای تابعه آمادگی دارد.

در ادامه این بازدید نیز جلسه ای با حضور مقامات بخش اسفرورین و سرپرست سازمان امداد و نجات برای اطلاع از مسایل و مشکلات مردم آسیب دیده در شهرداری شهر اسفرورین برگزار شد.

اسفرورین شهری در مرکز دشت قزوین و در فاصله ۶۲ کلیومتری از مرکز استان واقع شده است که از نظر آب و هوایی نسبتاً سردسیر و پربارش است و در پیرامون آن زمین های کشاورزی وجود دارد که بیشتر تاکستانهای انگور و جنگل های میوه هستند. در باختر این شهر کوه های رامند و سیاه کوه واقع شده و رودخانهٔ خررود از آن منطقه می گذرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست