بازدید 2795
در آستانه ديدار دوستانه مقابل ايتاليا

رونی: از درخشش هری کین به وجد آمده ام

کد خبر: ۴۸۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 31 March 2015
امشب تيم هاي فوتبال انگليس و ايتاليا در شهر تورين، ديدار دوستانه اي برگزار خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس از آخرین جدال خود با ایتالیا خاطره خوبی ندارد. آنها در مرحله گروهی جام جهانی 2014 با نتیجه 2-1 مغلوب ایتالیا شدند. امشب این بازی می تواند به نوعی برای انگلیسی ها جنبه انتقامی نیز داشته باشد. 

وین رونی کاپیتان تیم ملی انگلیس در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" بازی مقابل ایتالیا همیشه دشوار است. آنها مدافعان بسیار باهوشی در اختیار دارند که برای گرفتن توپ از شما هر کاری می کنند. ایتالیایی ها بازیکنانی دارند که بازی را برای شما سخت تر از حد طبیعی می کنند. ما بخصوص باید مراقب مدافعان باهوششان باشیم. مردم ایتالیا عاشق فوتبال هستند و سبک بازی تیم کشوشان را نیز دوست دارند. این کشور، نزدیکترین سبک فوتبال به تیم های آمریکای جنوبی را دارد. آنها اگر بخواهند مقابل شما دفاع کنند، بهترین تیم دفاعی جهان می شوند." 

در بخشی دیگر از این مصاحبه، وین رونی در مورد پدیده این روزهای فوتبال انگلیس، هری کین گفت:" من از نمایش همه بازیکنان با استعداد انگلیسی خوشم می آید. هری کین هم یکی از اینهاست. او تا بدینجا فصل فوق العاده ای در تاتنهام داشته و در تیم ملی هم نمایش خوبی داشت. از درخشش او به وجد آمده ام.در ابتدای فصل حتی حضور او در ترکیب تاتنهام نیز جای تردید داشت اما او به خوبی توانست پیشرفت کند."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی