بازدید 7025

انصار الله: اتحادیه عرب، کلنگ ویرانی ملت‌ها

اسماعیل الوزیر، عضو شورای سیاسی انصار الله یمن گفت: اتحادیه عرب، کارایی خود را از دست داده و به کلنگ ویرانگر ملت های عربی تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۸۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 29 March 2015
اسماعیل الوزیر، عضو شورای سیاسی انصار الله یمن گفت: اتحادیه عرب، کارایی خود را از دست داده و به کلنگ ویرانگر ملت های عربی تبدیل شده است.

الوزیر، روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: عجیب است که سران اتحادیه عرب، برای تجاوز ضد یک ملت عرب و اصیل که آشکارا مظلوم واقع شده و حقش پایمال شده است، به اتفاق نظر می رسند؛ اما به هیچ وجه نمی توانند در قبال آن چه رژیم صهیونیستی بر سر مردم فلسطین و دیگر ملت های عربی می آورد، تصمیمی اتخاذ کنند.

وی افزود: (اسرائیل)، حاکمیت کشورهای عربی را در فلسطین، لبنان و سوریه نقض کرده است اما سران کشورهای عرب در قبال این نقض حاکمیت، چشم پوشی پیشه کرده و ساکت و موافق ایستاده اند، اما وقتی ملت یمن فریاد تظلم سر می دهد و حق استقلال در تصمیم گیری را خواستار می شود، پادشاهان و رؤسای عرب، گرد هم می آیند و توافق می کنند که این ملت را مجبور به پذیرش ذلت کرده و اراده تصمیم گیری را از آن می گیرند.

الوزیر در ادامه با عجیب دانستن این دوگانگی در رفتار سران عرب، خاطر نشان کرد: این مساله نشان از وجود گسست شدید در اتحادیه عرب دارد و به این ترتیب، این اتحادیه مشروعیت خود را از دست داده و قرارهای ظالمانه ای که از آن صادر می شود، فاقد وجاهت قانونی و حتی سیاسی است.

عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد: اتحادیه عرب، کارامدی و نقش مثبت خود را از دست داده و به کلنگی برای ویران کردن ملت های عربی تبدیل شده است. در واقع این اتحادیه، در هیچیک از کشورهای عربی، تاثیر مثبتی برای ملت ها ندارد و هیچ کس به آن نگاهی مثبت ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار