بازدید 2853

حریق در مجتمع مسکونی

کد خبر: ۴۸۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 27 March 2015
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در جاده ورامین شهرک ولیعصر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد و در این مأموریت 50 نفر از اهالی ساختمان نجات یافتند.

به گزارش فارس، جلال ملکی درباره حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان آتش‌سوزی اظهار داشت: در ساعت 20 و 54 دقیقه شب گذشته حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در جاده ورامین شهرک ولیعصر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه، مأموران 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تشک نجات، ماسک های تنفسی و نردبان به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک مجتمع مسکونی 10 طبقه 80 واحدی در طبقه 5 آن یک واحد 70 متری کاملاً شعله‌ور بود و آتش از طریق بالکن این واحد مسکونی در حال سرایت به سایر طبقات بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود و تعداد زیادی از ساکنان در ساختمان محبوس شده بودند .گروهی از آتش‌نشانان مشغول خاموش کردن آتش شدند و گروه دیگری نیز با دستگاه‌های تنفسی به سایر طبقات رفتند.

وی گفت: در مجموع بیش از 50 نفر زن و مرد نجات یافتند و از ساختمان خارج شدند که 20 نفر از آنها تحویل اورژانس داده شد. 14 نفر آنها به صورت سرپایی مداوا شدند ولی 6 نفر آنها از جمله 5 زن و یک مرد به دلیل دودگرفتگی شدید به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته ملکی علت این حادثه در دست بررسی است و در ساعت 22 و 17 دقیقه عملیات به پایان رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار