بازدید 4639

۲۱ مربی در ۲ دهه برای بی‌ثبات‌ترین تیم ژرمن‌ها!

کد خبر: ۴۸۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 24 March 2015

باشگاه هامبورگ که روزگاری پذیرای بازیکنان ایرانی بود، به بی‌ثبات‌ترین تیم فوتبال بوندس‌لیگا از نظر مربیگری معرفی شد.

به گزارش فارس، روزگاری تیم فوتبال هامبورگ در دهه 80 آنقدر قدرتمند عمل کرد که حتی فاتح اروپا شد. درخشش این تیم شمالی آلمان در سایه ثبات کادر مربیگری آن حاصل شد. بعد از گذشت حدود 2 دهه، پای بازیکنان ایرانی همچون مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان و رسول خطیبی به این تیم بازشد. اما در سایه گذشت زمان هامبورگ به بی‌ثباتی کادر فنی سوق یافت.

براساس آماری که یک روزنامه معتبر چاپ شهر بندری هامبورگ منتشر کرد، تیم فوتبال آن به لحاظ کادر مربیگری، بی‌ثبات‌ترین و پرمربی‌ترین تیم بوندس‌لیگایی معرفی شده است.

مطابق این گزارش در مدت 20 سال یعنی 2 دهه هامبورگی‌ها 21 مربی روی نیمکت مربیگری خود دیده اند.

همین آمار می گوید به طور میانگین همه ساله هامبورگی‌ها یک مربی را بر مسند مربیگری خود دیده‌ و هیچ تیم دیگری از ژرمن‌ها تا این حد تغییر در کادر مربیگری را تجربه نکرده است.

این گزارش در حالی انتشار یافت که 2 روز قبل «یو سین‌بائور» سرمربی این تیم برکنار شد و «پتر کنه‌بل»، مدیر ورزشی بندرنشین‌ها به صورت موقت تا پایان فصل و انتخاب مربی قطعی به عنوان مسئول فنی موقت برگزیده شد.

فهرست مربیان پرشمار تیم اسبق مهدوی‌کیا به این شرح است:

فلیکس ماگات، رالف شر، فرانک پاگلزدورف، هولگر هیرونیموس، کورت‌یارا،‌کلاوس توپ‌مولر، توماس دال، هوب استیونس، مارتین یول، برونو لابادیا، ریکاردو مونیتس، آرمین فه،‌میشائیل اویننگ، رودلفو کاردوسو(2 بار)، فرانک آرنسن، تورستن فرینگس،‌ برت فان‌مارویک،‌میرکو اسلوم کا، یوزف سین‌بائور،( هم اکنون کنه‌بل)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار