بازدید 10553

اظهارنظر خاکپور درباره استعفای کی‌روش

کد خبر: ۴۸۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳ 20 March 2015
سرمربی تیم فوتبال امید گفت: کی‌روش می‌تواند هر تصمیمی برای خودش در تیم ملی بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد خاکپور در مورد آخرین وضعیت تیم امید اظهار داشت: تیم امید اردوی خوبی را پشت سر گذاشته است و بازیکنان شرایط مناسبی دارند. البته وکیا و نوراللهی در لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت شده‌اند اما سایر بازیکنان‌ آماده‌اند و امیدواریم از آنها استفاده کنیم.

وی درباره وضعیت جهانبخش و آزمون نیز گفت: این دو بازیکن باید ظرف 72 ساعت آینده خودشان را به اردوی تیم امید معرفی کنند، چرا که رئیس فدراسیون هم شب گذشته اعلام کرد آنها باید به تیم امید ملحق شوند.

خاکپور در مورد اینکه کی‌روش گفته بود از مواضع خود درباره این دو بازیکن کوتاه نخواهد آمد، تصریح کرد: نمی‌دانم کی‌روش چه چیزی گفته است اما فکر کنم موضوع به مردم اشتباه منتقل شده است. این دو بازیکن در واقع نفرات تیم امید هستند که به تیم بزرگسالان هم کمک می‌کنند و در مسابقات رسمی باید برای ما به میدان بروند.

سرمربی تیم امید تأکید کرد: اگر مسابقات تیم ملی هم بازی‌های رسمی بود ما به آنها اجازه همراهی تیم ملی را می‌دادیم، چرا که آن زمان اولویت با تیم ملی بود اما در حال حاضر مسابقات ما مهمتر است.

وی درباره اینکه آیا قول صعود به المپیک را می‌دهد، گفت: قول می‌دهم بازیکنان و کادر فنی نهایت تلاش خود را به کار بگیرند. این تیم برای مردم است و با پیروزی‌هایش مردم ما شاد و با شکستش ناراحت می‌شوند.

خاکپور درباره اینکه کی‌روش از تیم ملی به خاطر حضور نداشتن جهانبخش و آزمون کناره‌گیری کرده است، اظهارت: او هر تصمیمی برای تیم ملی بگیرد مختار است و من نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار