بازدید 5778
۲

پسر به پدر شلیک کرد

کد خبر: ۴۸۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ 19 March 2015
پسر جوانی که به صورت مسلحانه با یورش به سوی پدرش، تیراندازی کرده بود توسط پلیس غرب استان تهران دستگیر شد.
 
به گزارش جام جم، سردار ناصر اصلانی، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در مورد تیراندازی در روستای کیکاور شهرستان رباط کریم در ساعت پنج بعدازظهر روز گذشته در محدوده کلانتری ۱۵منجیل آباد با حضور پلیس در محل حادثه بررسی های پلیس آغاز شد.

وی افزود:در بررسی های پلیس معلوم شد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستانی در رباط کریم منتقل شده که بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۵ منجیل آباد با حضور در بیمارستان، تحقیقات خود را از فرد مجروح آغاز کردند.

فرد مجروح در تحقیقات پلیس، خود را «حبیب» ۵۳ ساله اهل روستای کیکاور معرفی کرد و به پلیس گفت: در باغش در روستای کیکاور مشغول کار بوده که پسرش به نام «علی - ب» پس از حضور در باغ با وی شروع به جر و بحث لفظی کرده وبا عصبانیت با یک قبضه اسلحه کلت کمری به سمت او تیراندازی کرده که در جریان تیراندازی دو عدد گلوله به بازوی سمت چپ و پهلو سمت راست اصابت کرد و ضارب مسلح از محل متواری شده است.

رییس پلیس غرب استان تهران افزود: با توجه به حساسیت موضوع، رییس کلانتری به بررسی موضوع پرداخت و طی هماهنگی با فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم و آغاز عملیات دستگیری ضارب مسلح، اطلاعاتی از حضور ضارب مسلح در یک چهار دیواری در روستای کیکاور بدست آمد که در ادامه با تشکیل چهار تیم عملیاتی از کلانتری و پلیس های تخصصی آگاهی، امنیت عمومی و مبارزه با مواد مخدر، اتخاذ تدابیر خاص و استفاده از شگردهای پلیسی و محاصره کل محل، در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه، فرد ضارب به نام «علی - ب» ۳۵ساله در داخل باغ هنگام خارج شدن از اتاقک دستگیر شد.

اصلانی گفت:در بازرسی از ضارب مسلح یک قبضه اسلحه کلت کمری با شش تیر جنگی کشف شد و در این خصوص اقدامات قانونی انجام گرفت و پرونده جهت بررسی تکمیلی به پلیس آگاهی ارسال شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دمش گرم
آقای قاضی تا جنایتی رخ نداده حکم طلاق رو صادر کن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی