بازدید 5925
۴

از مخالفت‌هاي شوهرم خسته شدم

کد خبر: ۴۸۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵ 19 March 2015
زن جوان که از مخالفت‌هاي شوهرش خسته شده بود راهي دادگاه خانواده شد تا براي هميشه از همسرش جدا شود.

 به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جواني به دادگاه خانواده مراجعه کرد و درخواست طلاق داد. وي در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي 8 سال است که ازدواج کرده‌ام و در اين سال‌ها هميشه از شوهرم کلمه «نه» را شنيده‌ام. هيچ وقت موافقت او براي انجام کاري را نديدم.

زن جوان ادامه داد: شوهرم هميشه با من مخالفت است و هر بار هرچه مي‌گويم بدون هيچ فکري مخالفت مي‌کند و مي‌گويد: «نه». آرزو به دل ماندم که شوهرم حداقل يک بار با من موافقت کند و حرفم را گوش کند. او حتي به حرف‌هايم توجهي هم نمي‌کند و بدون فکر مخالفت مي‌کند.

وي افزود: انگار برايش عادت شده که با من مخالفت کند، راستش ديگر از اينکارهاي او خسته شدم و تصميم به جدايي از اين شوهر خودخواه گرفتم. ديگر زندگي در کنار او فايده‌اي ندارد و در اين سال‌ها هم به سختي اينکار‌هايش را تحمل کردم. باور کنيد هر روز حرص مي‌خوردم و عذاب مي‌کشيدم ولي تصور مي‌کردم در آينده رفتارش بهتر شود. براي همين ديگر تحمل او را ندارم. بعد از صحبت‌هاي اين زن قاضي شوهر وي را نيز به دادگاه احضار کرد تا صحبت‌هاي او را هم بشنود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
همش زن ها میرن واسه طلاق چقد مردا خوبن
متاسفانه اینهم از تربیت های جامعه مردسالاریه که ناخودآگاه این فکر و به مردها القا میکنه که نباید به حرف زن گوش داد! در مورد بعضی مردها کار تا جایی بیخ داره که با هر حرف، صرفا به این دلیل که گوینده اون همسرشونه فکر نشده مخالفت میکنند تا مبادا حرف زنشونو گوش کرده باشن و اقتدارشون خدشه دار شده باشه!! مسئولینی که به فکر کاهش طلاق هستند بهتره به فکر درمان این بیماریهای فرهنگی و ریشه کن کردن تفکرات غلط باشن در سایه رشد فرهنگی جامعه درصدی قابل توجهی از طلاق ها خودبخود کم میشه
مردی که هرگز هیچ بهایی به حرف و نظر همسرش نمیده، بزرگترین اهانت رو بهش میکنه. حتی اگه همه نیازهای مادی اونو تامین کنه ولی با خودخواهی و خط باطل کشیدن به هر اظهارنظرش، شخصیت انسانی اونو نادیده گرفته و ازدواجشون رو در حد یه معامله صرف نفقه و تمکین پایین کشیده و بی ارزش کرده. معلومه که تو این شرایط زن هم برای اون زندگی و این نوع ارتباط دیگه هیچ ارزشی قائل نیست و ترجیح میده احترام داشته باشه تا شوهر.
مرسی که این خبر رو درج کردید! خیلی خبر خوب و کامل و بدرد بخوری بود!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار