بازدید 3176
پس از شب پرفروغ ستاره آرژانتینی

انریکه: مسی بهترین بازیکن جهان و تاریخ است

کد خبر: ۴۸۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸ 19 March 2015
بازی درخشان فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا سرمربی این تیم را به وجد آورده است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال بارسلونا که با اندوخته برتری 2 بر یک برابر منچسترسیتی به دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گام نهاده بود، با برتری یک بر صفر در دیدار برگشت به جمع هشت تیم برتر پیوست. عملکرد درخشان مسی با وجود این که نتوانست گلی به ثمر برساند باعث شد که کاتالان بیش از ده فرصت بسیاری جدی گلزنی ایجاد کنند. تک گل بارسلونا نیز روی پاس عمقی او به دست آمد. نمایش مسی که باعث شد لوئیس انریکه او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان بداند.

انریکه در پایان بازی در نشست خبری گفت: همه خوب می‌دانیم که مسی کیست. او بدون تردید بهترین بازیکن دنیا بلکه بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. در اختیار داشتن بازیکنی در حد و اندازه‌های او واقعا نقطه مثبتی به شمار می‌آید، اما به هر حال یک تیم برای قهرمان شدن به ترکیبی متوازن و هماهنگ هم احتیاج دارد.

بازیکن سابقه بارسلونا که سابقه پوشیدن پیراهن تیم دشمن را نیز در کارنامه دارد، ادامه داد: خیلی خوش‌شانس هستیم که او در بارسلوناست. ما به این مساله عادت کرده‌ایم که ممکن است گاهی برای‌مان گران تمام شود. خیلی جالب بود که مسی در این بازی دو گل نزد اما واقعا بهترین بازیکن میدان بود.

وی درباره سطح فنی بازی نیز گفت: بازی بسیار زیبایی را دیدیم. درست است که ما در دیدار رفت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده بودیم اما این باعث نشد تا دیدار برگشت آسان باشد چرا که منچستر سیتی تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی در آن بازی می کنند. در هر دو نیمه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا و صعود به دور بعد لذت بخش است.

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. چند فرصت خوب گلزنی را روی دروازه منچستر سیتی خلق کردیم اما درخشش جوهارت باعث شد که نتوانیم دروازه سیتی را در این نیمه باز کنیم. نباید فراموش کنیم که ترشتگن هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و اجازه نداد که دروازه ما در این دیدار باز شود. هر چند به جمع هشت تیم راه یافته ایم اما هنوز بر این باورم که به اوج نرسیده ایم. امیدوارم که نتایج خوب ما ادامه یابد و در آینده بازیهای بهتری را به نمایش گذاریم.

انریکه درباره این سوال که دوست دارد تیمش در دور بعد با چه تیمی باز کند اینگونه پاسخ داد: آماده ایم تا برابر هر تیمی بازی کنیم. بارسلونا از هیچ تیمی نمی ترسد. به رویارویی با تیم های بزرگ عادت کرده ایم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی