بازدید 14077
۱

پاسخ سایپا به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۸۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷ 17 March 2015
با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با عرض سلام و ادب
اینجانب از مشتریان فریب خورده شرکت خودروسازی سایپا که در 93/05/26 اقدام به ثبت نام خودرو چانگان نمودم و میبایست در اذر ماه 93 خودرو بنده را تحویل میدادند. به استحضار میرساند پس از فراخوان شرکت خودروسازی سایپا درخصوص پیش فروش خودروهای وارداتی چینی چانگان (ایدو و سی اس 35) در مرداد 93 و با وعده تحویل آذر 93 تعدادی از هموطنان اقدام به پیش خرید خودرو چانگان از این شرکت نموده اند که متاسفانه علیرغم وعده های اولیه باز هم با مشکل مواجه شدند، ماجرا از انجا اغاز میشود که عده زیادی در مرداد ماه اقدام به ثبت نام چانگان نمودند که پس از گذراندن مشکلاتی از قبیل بالا بردن قیمت این خودرو و سود نجومی که برای خریداران اعتباری در نظر گرفته شده بود این بار با مشکل عدم تحویل این خودرو توسط سایپا مواجه شده اند به ترتیبی که با مراجعه خریداران و تماسهای مکرر با مدیریت فروش سایپا و ستکو هر بار از پاسخ به مردم طفره رفته و هر هفته قول هفته بعد را میدهند و خلاصه هیچ کس در این خصوص پاسخگو نیست، حال تکلیف کسانی که با زحمت زیاد مبالغ پیش خرید این خودرو را تهیه و احتمالا مجبور به فروش اتومبیلهای خود برای تهیه وجوه مورد نظر سایپا شده اند چیست؟
چی کسی پاسخ این مردم بیچاره را باید بدهد؟ایا وقت ان نرسیده که برای مردم این کشور راجع به حقوق شهروندی حداقلها رعایت گردد؟
چرا پاسخ درستی به مردم نمیدهند؟اگر توانایی تحویل و پلاک کردن خودرو ندارند چرا پیش فروش میکنند؟
چرا دعوتنامه صادر کرده و تمام وجه خودرو را تسویه نمده اند؟چرا برای تحویل یک خودرو اینگونه ارزش مردم را پایین اورده و روی خاک میکشند؟
مشکل اصلی اینجاست که این شرکت با علم به عدم توانایی در تحویل بموقع خودروها نسبت به ارسال دعوتنامه و اخذ مبلغ کامل خودرو با وعده تحویل سی روه پس از تسویه کامل نموده و متاسفانه پس از دو ماه از خلف وعده خود به هیچ عنوان پاسخگو نمیباشند من به نمایندگی از تمام خریداران چانگان از شما درخواست دارم تا صدای این مردم عزیز را به گوش مسئولین نظام و دولت محترم برسانید تا فکری برای این مشکلات طاقت فرسای مردم صورت گیرد.

پاسخ:
 عطف به نامه113/351مورخه93/11/28 به استحضار ميرساند ، پيرو شكايت مشتري محترم در سايت تابناك به استحضار مي رساند با توجه به مشكلات به وجود آمده در خصوص ترخيص و شماره گذاري خودرو هاي EADO و CS35 تعهدات اين خودرو با تاخير تحويل ميگردد ، لذا خودرو ثبت نامي ايشان به شماره ساخت 920955971 تحويل نمايندگي گرديده و در حال طي كردن مراحل پاياني شماره گذاري مي باشد. همچنين لازم به ذكر است بابت تاخير به وجود آمده به نامبرده سود تاخير پرداخت خواهد شد.

روابط عمومی شرکت خودروسازی سایپا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۱
من پراید 131 را در خرداد 1397 ثبت نام کردم. دذر زمیان ثبت نام موعد تحویل ماشین هفته چهارم شهریور 1397 بوده است. الا که این پیام را مینویسم 2 آبان است و هنوز حتی دعوتنامه تکمیل وجه هم برای ما صادر نشده است. یعنی تا همینجا حداقل 3 ماه تاخیر دیگه هم داریم. چرا اینقدر به مردم ظلم میکنند. شایع شده که میخواهند افزایش قیمت بدهند و برای همین دعوتنامه ها را صادر نمیکنند تا با قیمت بیشتر بفروشند. تورو بخدا این پیام را پیگیری کنید. من دیگه پولی ندارم که بخوام به اینها بدم. اگه پیگیری نشه مجبورم برای شبکه های خارجی بفرستم. با تشکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی