بازدید 2911

زلاتان: فرانسه لیاقت پاری سن ژرمن را ندارد!

کد خبر: ۴۸۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷ 16 March 2015
مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن به شدت به داور مسابقه تیمش و بوردو تاخت. او همچنین دومین اظهارنظر جنجالی خودش را در یک هفته اخیر انجام داد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن در دیداری حساس در لیگ فرانسه برابر بوردو به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا نتواند موقتا به صدر جدول برسد. قضاوت های داور این دیدار مورد اعتراض پاریسی ها قرار گرفت.

ایبرا پس از بازی برابر چلسی گفت: وقتی اخراج شدم 10 تا بچه (بازیکنان چلسی) را دیدم کنار داور که او را به اخراج من ترغیب کردند.

و حالا این مهاجم سوئدی پس از بازی برابر بوردو به بدترین شکل به داور و کشور فرانسه اعتراض کرد و گفت: در 15 سالی که فوتبال بازی می کنم چنین داوری ضعیفی ندیدم. اصلا معلوم نبود داور دارد چه کار می کند. مگر ما چکار کرده ایم که این طور با ما برخورد می‌شود.

در این بازی پاریسن ژرمن سه بار از رقیب قدرتمند خود عقب افتاد، اما دوبار توسط زلاتان ابراهیموویچ به بازی بازگشت. در نهایت اما این گل دقیقه 88 دیگو رولان بود که کار را تمام کرد و باعث شد پس از یک پیروزی بزرگ در برابر چلسی، شاگردان لوران بلان در برابر بوردو شکست بخورند.

با این شکست، پاری سن ژرمن همچنان با 56 امتیاز در جایگاه دوم لوشامپیونه باقی ماند با این تفاوت که پیروزی مارسی در بازی بزرگ امشب، می تواند جایگاه پاریسی ها را تا جایگاه سوم نیز متزلزل کند.

زلاتان در ادامه صحبتی را به زبان آورد که ممکن است برایش دردسرساز شود. او ادامه داد: کشور مزخرفی چون فرانسه لیاقت تیمی مثل پاری سن ژرمن را ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار