بازدید 7254

دستمزد 94 کارگران ساعت 21 امشب تعیین می‌شود

شورای عالی کار ساعت ۲۱ امشب ترکیب افزایش ۲۶۰هزارتومانی مجموع دریافتی مشمولان قانون کار در سال آینده را مشخص می‌کند.
کد خبر: ۴۸۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶ 15 March 2015
شورای عالی کار ساعت ۲۱ امشب ترکیب افزایش ۲۶۰هزارتومانی مجموع دریافتی مشمولان قانون کار در سال آینده را مشخص می‌کند.

به گزارش مهر، ساعت ۲۱ امشب شورای عالی کار نشست پایانی خود را برای اعلام میزان افزایش های جدید در بسته حقوق و دستمزد سال آینده میلیون‌ها مشمول قانون کار را برگزار می کند. تاکنون دو افزایش جدید در بسته مزدی سال آینده در حق مسکن و پایه سنواتی قطعی شده است.

شورای عالی کار تصمیم گرفته است حق مسکن کارگران از ابتدای سال آینده از ۲۰ به ۴۰ هزارتومان افزایش یابد و پایه سنواتی روزانه در کمترین میزان از ۵۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان برسد که به صورت کلی در این دو آیتم، ۳۵ هزارتومان افزایش حقوق نسبت به سال جاری برای کارگران رقم خواهد خورد.

در نست چهارشنبه شب هفته گذشته شورای عالی کار بر افزایش ۲۶۰ هزارتومانی مجموع دریافتی سال آینده مشمولان قانون کار به توافق رسید. از این رو، در نشست امشب ترکیب این افزایش در دو بخش حداقل دستمزد و بن نقدی ماهیانه نیز مشخص می شود.

پیگیری‌ها نشان می دهد در افزایش حق بن نقدی سالیانه کارگران، رقم قابل توجهی به تصویب برسد که ممکن است تا ۲۰۰ هزارتومان نیز باشد. درباره افزایش حقوق سایر سطوح مزدی نیز بررسی‌ها حاکی از افزایش مناسبی در سال آینده خواهد بود.

شورای عالی کار در نشست امشب خود افزایش حداقل دستمزدها را دستکم ۱۸ و تا نهایتا ۲۰ درصد افزایش خواهد داد، بدین ترتیب می توان حداقل دستمزد سال آینده را یکی از رقم‌های ۷۱۸۵۲۰ تومان، ۷۲۴۵۱۰ تومان و یا رقم ۷۳۰۶۰۰ تومان دانست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی