بازدید 2007

مصوبه کارگروه برای اظهار نظر آنلاین اعضا در مواقع لازم

کد خبر: ۴۸۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹ 14 March 2015
عضو کارگروه تعیین محتوای مصادیق مجرمانه با بیان اینکه سال 93، سال پرکاری برای این کارگروه بود، عنوان کرد: در سال 93، هر هفته جلساتی برای بررسی و پالایش فضاهای مجازی و اینترنت برگزار شد.

محمد علی اسفنانی در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه کارگروه تعیین محتوای مصادیق مجرمانه  اقدامات مهمی در سال 93 داشت، در تشریح این اقدامات گفت:در سال گذشته در بحث پالایش فضاهای مجازی این کارگروه نقش آفرینی کرد علاوه بر این مصوبه‌ای برای نحوه کارکرد کارگروه تعیین شد تا همه اعضا به طور آنلاین در مواقع ضروری اظهار نظر کنند.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مصوبه باعث شد که تصمیم‌گیری‌های کارگروه همزمان با سرعت پیشرفت فضاهای مجازی، صورت گیرد. این اقدام تاثیر بسزایی در تصمیم‌گیری‌ها و بازخورد آن داشت.

وی افزود:‌از سوی دیگر کارگروه فضاهای مختلف مجازی را مورد بررسی قرار گرفت و برخی از آنها پالایش شد.

به گفته این نماینده مجلس که در کارگروه تعیین محتوای مصادیق مجرمانه حضور دارد، با نظر و هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فیلترینگ هوشمند به صورت آزمایشی در برخی فضاهای مجازی انجام شد  که کار بزرگی بود.

اسنفانی اظهار داشت: از سوی دیگر به برخی سازمان‌ها و نهادها مجوز داده شد تا امکان استفاده راحت‌تر و بهتر از فضاهای مجازی و اینترنت را داشته باشند. اعتقاد دارم که در سال 93 این کارگروه اقدامات قابل قبولی داشت.

عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ کارگروه هر هفته جلسه داشت تا بر اساس تصمیم گیری‌ گروهی، فضاهای مجازی را پالایش کنیم.

عضو کارگروه تعیین محتوای مصادیق مجرمانه تاکید کرد:‌در سال آینده در ادامه دستور العمل‌های کارگروه موضوعات روز را بررسی خواهیم کرد. فضاهای مجازی به سرعت در حال شکل‌گیری و تغییر محتوا هستند که باید ما هم با همین سرعت این فاضا را مورد بررسی قرار دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی