بازدید 2180

انتقاد از هجوم گرانی به بازار شب عید

کد خبر: ۴۸۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹ 14 March 2015
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با انتقاد از هجوم گرانی به بازار شب عید، گفت: رشد بی سابقه مایحتاج مردم در بازار شب عید هیچ توجیه منطقی ندارد.

رحمت الله نوروزی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از هجوم گرانی به بازار شب عید، گفت: طبق قانون انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت معدن و تجارت و الحاق آن به جهاد کشاورزیهیچ توجیهی برای گرانی های موجود در بازار قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رشد چند هزار تومانی قیمت مرغ، گوشت، میوه و آجیل در شب عید، افزود: به طور حتم با چنین رشد قیمتی تنها اقشار مرفه جامعه طعم عید نوروز را خواهند چشید.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر ضرورت مهار قیمت ها در بازار شب عید، تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ کمبودی در بازار برای توجیه رشد قیمت ها وجود ندارد باید وزارت جهاد کشاورزی پاسخ گوی وضع کنونی بازار باشد.

وی با بیان اینکه ناتوانی مردم در خریدهای نوروزیبه خوبی نشان از ضعف مدیریت بر بازار است، گفت: عدم نظارت دستگاه های نظارتی موجب افزایش فزاینده قیمت کالاها شده است.

نوروزی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در ایام منتهی به سال که تقاضا برای خرید از سوی مردم افزایش می یابد نسبت به تنظیم بازار و قیمت هاذ اقدام کنند، افزود: متاسفانه اقدامات مقطعی تنها راهکاری است که مسئولان برای کمک به تنظیم قیمت ها اتخاذ می کنند که به طور حتم علاج مشکلات نخواهد بود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به طور حتم مجلس مخالف هر نوع بی نظمی و افزایش قیمتی در بازار بوده و در صورت لزوم خواهان پاسخ از مسئولان این حوزه خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی