بازدید 1774

مدیران ‌میانی بورس اعمال سلیقه شخصی نکنند

کد خبر: ۴۸۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ 11 March 2015
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم فراهم آوردن شرایط برای مشارکت دادن تمامی مردم در اقتصاد کشور گفت: برخی اعمال سلیقه ها و دستور العمل های شخصی مدیران میانی بورس مانع از جذب سرمایه ها در بازار بورس شده است.

ابراهیم نکو در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر لزوم تقویت بازار سرمایه در کشور گفت: براساس بند یک سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری باید شرایط مشارکت دادن تمامی مردم در اقتصاد کشور فراهم شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: می توان با استفاده از ظرفیت بازار بورس، مردم را در اقتصاد کشور مشارکت داد و در این راستا باید شرایط تقویت فعالیت شرکت های سهامی عام و توسعه این شرکت ها در کشور فراموش شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: باید پذیرفت بازار بورس نیاز به تحول دارد البته امید است مدیریت جدید بتوان بورس را به بازاری تبدیل کند که نقدینگی های جامعه را جذب کند.

نکو گفت: باید پذیرفت برخی اعمال سلیقه ها و دستور العمل های شخصی مدیران میانی بورس مانع از جذب بخشی از سرمایه ها در بازار بورس شده و در برخی موارد حتی باعث صدمه به این بازار شده است بنابراین می توان عنوان کرد که برای ساماندهی بازار بورس نیاز به خانه تکانی وجود دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: برای جلوگیری از رونق بازار دلالی باید، مدیرانی در بورس به کار گرفته شوند که عامل جذب سرمایه های خرد مردمی در بازار سرمایه باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی