بازدید 4187

خبر نجفی از نشست بعدی ایران و آژانس

نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی گفت که دور بعدی مذاکرات ایران و آژانس اواخر فروردین ماه در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴ 09 March 2015
نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی گفت که دور بعدی مذاکرات ایران و آژانس اواخر فروردین ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، رضا نجفی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از پایان گفت‌وگوهای امروز (دوشنبه) ایران و آژانس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیرو ملاقاتی که آقای ظریف با آمانو مدیرکل آژانس در مونیخ و همینطور دیدار آقای عراقچی با آمانو در وین داشتند، توافق شد که این جلسه برگزار شود، گفت: محور اصلی جلسه دو اقدام عملی باقیمانده بود که تبادل نظر بیشتری در این خصوص داشتیم و اطلاعات بیشتری بین دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: توافق شد تا به همکاری‌ها ادامه دهیم و راهای شتاب این همکا‌ری‌ها نیز بررسی و قرار شد جلسه دیگری را اواخر فروردین ماه در تهران برگزار کنیم.

نجفی در مجموع نشست امروز را جلسه‌ای جدی خواند که مباحث فنی در آن مورد بحث قرار گرفته و یادآور شد: سوالات و جواب‌ها نشان داد که طرفین عزم جدی را برای همکاری‌ها دارند و امیدواریم در آینده پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

به گزارش فارس، مذاکرات ایران و آژانس با حضور هیأت 5 نفره آژانس به ریاست ترو واریورانتا معاون مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در امور پادمان‌ها، رضا نجفی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس، مسئولان سازمان انرژی اتمی و نمایندگانی از وزارت امور خارجه امروز (دوشنبه) در محل سازمان انرژی اتمی در تهران برگزار شد.

هیأت پنج نفره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست ترو واریورانتا معاون مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در امور پادمان‌ها یکشنبه شب به منظور گفت‌وگو با مسئولان سازمان انرژی اتمی راهی تهران شد.

در این هیأت ماسیمو آپارو مدیر پادمان‌های آژانس نیز حضور داشت و در خصوص همکاری‌های ایران و آژانس بخصوص دو موضوع اخیر (مقاله انتقال نوترونی و انفجارات قوی در مریوان) گفت‌وگو شد.

به گزارش فارس، هیأت آژانس بامداد سه‌شنبه تهران را به مقصد وین ترک می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی