بازدید 1617

اسکوچیچ: داور بازی برای ما مسئله ایجاد کرد

کد خبر: ۴۸۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۵ 09 March 2015
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : در بازی با تیم فوتبال پیکان تهران داور بای دو مسئله برای تیم ما ایجاد کرد .

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان وپیکان تهران ازهفته بیست ودوم لیگ برتر باشگاه های ایران که بعدازظهر امروز ( یکشنبه ) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزارشد ،بدون ردوبدل شدن گلی خاتمه یافت .

دراگان اسکوچیچ که در پایان بازی تیمش در برابر پیکان تهران به سوولات خبرنگاران جواب می داد اظهارداشت : مسئله اول اینکه دراواخر نیمه اول داور یک خطای پنالتی که روی جماعتی صورت گرفته بود برای ما نگرفت .

وی اضافه کرد : اگر این اتفاق برای تیم دیگری می افتاد ، وی حتما پنالتی می گرفت .

اسکوچیچ گفت: مسئله دوم ،اینکه داور در بین دو نیمه به ماتیاس چاگو بازیکن ما گفته بود که دوکارته هستید ،به طوری که به این بازیکن ما درنیمه دوم کارت زرد داد تا بازی بعدی را ازدست بدهد.

البته اسکوچیچ به طعنه گفت این خوب است که داور بداند کدام بازیکن از بازیهای گذشته کارت دارد یانه .

وی درادامه به بازی اشاره کردوگفت:تیم ما بازی را خوب شروع کرد البته صاحب موقعیتهای گل هم در نیمه اول شد اما درخشش دروازه بان تیم پیکان مانع آن شد تا ما به گل برسیم.

اسکوچیچ اظهارداشت:در نیمه دوم بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان به عکس نیمه اول بازی را احساسی و بدور ازمنطق شروع کردند.

وی گفت : همین امر موجب شد که تا بازیکنان ما یکی دو موقعیت به تیم فوتبال پیکان تهران بدهند که هچیکدام برای حریف گلی در برنداشت .

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به سفر این تیم به ازبکستان اشاره کرد وگفت : آثار خستگی آنان ازاین سفر در بازی امروز کاملا مشهود بود با اینحال آنان بازی خوبی در برابر تیم پیکان ازخود ارایه دادند ،فقط گل نزدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار