بازدید 4887

برخورد پژو با درخت در خيابان شريعتي قرباني گرفت

کد خبر: ۴۸۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰ 04 March 2015
سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از برخورد مرگبار خودروي سواري با درخت در خيابان دکتر شريعتي خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سيدجلال ملکي در گفت‌وگو با ايسنا، در اين باره گفت: در ساعت 1:47 بامداد ديروز يک مورد حادثه رانندگي به سامانه 125 اعلام شد که به دنبال آن ستاد فرماندهي آتش‌نشانان ايستگاه 89 را به محل حادثه واقع در مسير شمال به جنوب خيابان دکتر علي شريعتي اعزام کرد.

وي با بيان اينکه آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که يک دستگاه سواري 206 با درخت برخورد کرده است، گفت: ظاهرا اين خودرو در حال حرکت در مسير بوده که ناگهان از مسير اصلي خود منحرف شده و پس از برخورد با درختي در حاشيه خيابان متوقف شده است.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينکه شدت حادثه به حدي بود که اين درخت شکسته و در ميانه خيابان افتاده بود، گفت: همچنين راننده جوان اين خودرو نيز درون کابين گرفتار شده بود که آتش‌نشانان همزمان با ايمن‌سازي محل با استفاده از تجهيزات هيدروليکي اقدام به برش کابين خودرو کرده و راننده را خارج کردند.

ملکي با اشاره به تحويل راننده آسيب‌ديده به عوامل اورژانس حاضر در محل اظهار کرد: تکنيسين‌هاي اورژانس پس از بررسي علائم حياتي، مرگ جوان 22 ساله را به دليل شدت جراحات وارده تاييد و اعلام کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار