بازدید 1137

هیچ تیم بسکتبال آمریکایی به ایران دعوت نشده است

کد خبر: ۴۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۰ 16 May 2009
رئیس سازمان تیم‌های ملی بسکتبال خبر دیدار تیم ملی ایران با تیم باشگاهی "یوتا فلش" را تکذیب کرد.

به گزارش مهر، در حالی که یک سایت آمریکایی (Ridiculous Upside) از دیدار تیم‌های بسکتبال "یوتا فلش" و تیم ملی ایران خبر داده است، محمدرضا مشحون این موضوع را تکذیب کرد.

در سایت نامبرده به نقل از دیوید استرن، عضو هیئت اجرایی NBA، آمده است: فدراسیون بسکتبال ایران از تیم یوتا فلش که در رقابت‌‎های دی - لیگ حضور دارد، دعوت به عمل آورده تا برای چند دیدار دوستانه به این کشور سفر کند.

مشحون با رد این موضوع در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: ما از هیچ تیم آمریکایی برای حضور در کشورمان دعوت به عمل نیاورده‌ایم. در واقع این بحثی است که خود آقای استرن راه انداخته و ما کاملا از آن بی اطلاعیم.

وی افزود: چنانچه ما بخواهیم از یک تیم آمریکایی برای حضور در کشورمان دعوت به عمل آوریم، این کار باید با هماهنگی دولت صورت پذیرد.

رئیس سازمان تیم‌های ملی بسکتبال در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که وسلین ماتیچ، سرمربی تیم ملی هم پیش از این از بازی با یک تیم آمریکایی سخن گفته است، اظهار داشت: ماتیچ از شرایط کشور ما بی اطلاع است. او دوست دارد برای آماده سازی تیم ملی با برترین تیم‌های جهان بازی کند اما شرایط برگزاری این دیدارها مهیا نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار