بازدید 2137

تلاش‌های نتانیاهو آب در هاون کوبیدن است

کد خبر: ۴۸۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲ 04 March 2015
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تهدید نتانیاهو به حمله نظامی علیه ایران را یک رجزخوانی مضحک دانست و تصریح کرد: اگر آنها تصور خودشان را عملی کنند با یک شکست تاریخی مواجه خواهند شد.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت در واکنش به اظهارات نتانیاهو در کنگره امریکا گفت: سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره امریکا آنقدر فاقد ارزش بود که حتی بیش از 50 نفر از نمایندگان جلسه را ترک کردند و علیرغم آنکه کنگره امریکا مهمترین جایگاه را در حمایت از رژیم صهیونیستی دارد لذا خروج تعدادی از نمایندگان از این جلسه، پیام روشنی مبنی بر بی توجهی نسبت به سخنان نتانیاهو داشت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: فضا هم در کنگره و هم در محافل مططبوعاتی امریکا تغییر کرده؛ لذا تلاش‌های نتانیاهو آب در هاون کوبیدن است و آنها امروز دیگر در شرایطی نیستند که بتوانند با دروغ پردازی فضایی ایجاد کنند و در افکار عمومی مردم تاثیرگذار باشند.

تهدید نتانیاهو به حمله نظامی علیه ایران، یک رجزخوانی مضحک است

بروجردی شاهد این سخنان را نظرسنجی‌ها و وضعیت داخلی امریکا دانست و درباره تهدید نتانیاهو به حمله نظامی علیه ایران تصریح کرد: این رجزخوانی‌ها آنقدر بی‌ارزش است که گروه‌های مقاومت در کنار مرزهای رژیم صهیونیستی هم بر این عبارات می‌خندند چه برسد به بقیه جهان.

وی گفت: رژیم صهیونیستی که در 5 جنگ اخیر از مقاومت شکست خورده و ناتوانی او به اثبات رسیده، ادعای تقابل نظامی با جمهوری اسلامی ایران دارد که این کار، یک رجزخوانی مضحک و فاقد هر گونه ارزشی است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند اگر خطایی مرتکب شوند، همان اتفاقی خواهد افتاد که صریحا فرمانده معظم کل قوا در مقطعی اشاره کردند با خاک یکسان خواهند شد؛ اگر آنها تصور خودشان را عملی کنند با یک شکست تاریخی مواجه خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار