بازدید 3031

بت کلیا: غرب همچنان داعش را حمایت می‌کند

نماینده اقلیت دینی آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، گفت: گروهک تروریستی داعش توسط آمریکایی ها ایجاد شده و متاسفانه ما شاهد ادامه حمایت، تسلیح و تجهیز این گروهک تروریستی توسط غربی ها هستیم.
کد خبر: ۴۸۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱ 03 March 2015
 نماینده اقلیت دینی آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، گفت: گروهک تروریستی داعش توسط آمریکایی ها ایجاد شده و متاسفانه ما شاهد ادامه حمایت، تسلیح و تجهیز این گروهک تروریستی توسط غربی ها هستیم.

به گزارش ایرنا از اداره اخبار و رسانه های داخلی مجلس شورای اسلامی، یوناتن بت کلیا امروز (سه شنبه) در دیدار جمعی از اساتید دانشگاه های کشور سوریه با وی و ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس، به حضور سه هزار ساله جامعه آشوریان در ایران در کنار برادران مسلمان اشاره کرد و ضمن تشریح فعالیت های نمایندگان اقلیت های مذهبی در مجلس شورای اسلامی گفت: همواره در طول سالیان دراز اقوام، گروه ها و مذاهب مختلف در ایران در صلح و نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی کردند.

وی افزود: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ادیان الهی مسیحی، کلیمی و زرتشتی به رسمیت شناخته شدند و پیروان آن ها زندگی مسالمت آمیزی با یکدیگر دارند.

ناصر سودانی نیز در این نشست، اتحاد و همبستگی ملت ایران و توکل به خداوند و پیروی از رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) را عامل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و سرنگونی نظام شاهنشاهی دانست.

وی همچنین به پیشرفت های کشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران قوی تر از گذشته در عرصه های مختلف از جمله علمی، پژوهشی، پزشکی و دانش هسته ای درخشیده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح عملکرد کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی و عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روند بررسی لایحه بودجه کشور پرداخت.

در ادامه این دیدار اساتید سوری نیز با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بعنوان برادر همواره در کنار ملت و دولت سوریه بوده، بر نقش مهم و تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در منطقه تاکید کردند و اتحاد و همبستگی میان مسلمانان را عامل مهم و تاثیرگذار در پیروزی مسلمانان در مقابله با دشمنان دانستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی