بازدید 2004

قالیباف: کار زنان را به زنان واگذار کنیم

کد خبر: ۴۸۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲ 03 March 2015
شهردار تهران گفت: ششمین جشنواره زنان و تولید ملی نسبت به نخستین جشنواره تغییرات محسوسی کرده است و مشخص شده است که اگر امور بانوان را به خودشان واگذار کنیم.

به گزارش فارس، محمد باقر قالیباف در افتتاحیه جشنواره زنان و تولیدملی که امروز در بوستان گفت‌وگو برگزار شد، افزود: در کشور ما بحث اشتغال و اقتصاد مقاومتی مطرح است.

وی ادامه داد: مردم به ویژه در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی با مشکلاتی مواجه هستند. اگر با کمی دقت و توجه به امور نگاه کنیم، می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

به گفته قالیباف،  ششمین جشنواره زنان و تولید ملی نسبت به نخستین جشنواره تغییرات محسوسی کرده است و مشخص شده است که اگر امور بانوان را به خودشان واگذار کنیم.

شهردار تهران اضافه کرد: بهتر می‌توانند موثر واقع شوند چراکه آنان هم مدیرتر و هم دقیق‌تر و هم با پشتکارتر هستند.
وی با اشاره به اینکه تحقق چنین موضوعی تنها کار یک فرد نیست بلکه یک خانواده این کار را انجام داده است و خانواده یعنی جامعه، گفت: این کار موجب افزایش اشتغال، سلامتی، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در کنار آموزش، مهارت و بازاریابی شده است. اخیرا وزارت کشور و وزارتخانه‌های دیگر تلاش کرده‌اند الگوی موفق زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران را در استان‌ها پیاده‌سازی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست