بازدید 1067

افشارزاده: روي ريل پيروزي قرار گرفت

کد خبر: ۴۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۱ 16 May 2009
رئيس فدراسيون وزنه برداري گفت: شک نداشته باشيد که حاصل کار و تلاش شبانه روزي و هدفمند چيزي جز قهرماني نبوده و نخواهد بود.

به گزارش ايسنا، بهرام افشارزاده پس از قهرماني ايران در آسيا گفت: بعد از اتمام المپيک پکن در اولين فرصت با كادر فني تيمهاي ملي تشكيل جلسه داده و اردوهايمان را با نفرات مستعد رده هاي مختلف سني آغاز کرديم تا خود را براي حضوري قدرتمند در 3 ميدان آسيايي بزرگسالان قزاقستان، جهاني نوجوانان تايلند و جهاني جوانان روماني آماده کنند.

وي ادامه داد: خوشبختانه اعضاي تيم ملي بزرگسالان که اردويي 5 ماهه و شبانه روزي را پشت سر گذاشته بودند با هدايت صحيح کادر فني تيم ملي توانستند به عنوان ارزشمند قهرماني قاره کهن دست يابند و بار ديگر پتانسيل و شايستگي هاي خود را به اثبات برسانند. اين قهرماني حاصل برنامه ريزي و فعاليتي هدفمند بود که جا دارد اين پيروزي را به تمام مردم ايران بخصوص جامعه ورزشي تبريک بگويم.

افشارزاده ياد آور شد: شک نداشته باشيد که حاصل کار و تلاش شبانه روزي و هدفمند چيزي جز قهرماني نبوده و نخواهد بود و قهرماني پولادمردان ايران در ميداني که چين و قزاقستان و ساير رقبا با تمام موجوديت خود پاي به ميدان گذاشته بودند بهترين گواه براي اين صحبتهاست.

وي به رقابتهاي قهرماني نوجوانان جهان اشاره کرد و گفت: طبق اعلام فدراسيون جهاني وزنه برداري اولين دوره پيكارهاي نوجوانان جهان ( تايلند) ملاك كسب سهميه المپيك (2010 سنگاپور) خواهد بود که به همين دليل ما نيز فردا با تيمي آماده و قدرتمند راهي اين پيكارها مي شويم.

وي در ادامه افزود: نوجوانان ايران سال گذشته در كره جنوبي توانستند عنوان قهرماني آسيا را بدست آورند اما مطمئناً در جهاني تايلند كشورهاي صاحب نامي همچون چين، روسيه، قزاقستان، بلغارستان و ديگر كشورها با بهترين نفرات خود پا به صحنه خواهند گذاشت تا سهيمه بيشتري بدست آورند. ما نيز از اين قائده مستثني نيستيم و از تمام پتانسيل موجود بهره مي بريم تا حداكثر سهيمه المپيك را كسب كنيم.

دبيركل كميته ملي المپيك در خاتمه خاطر نشان كرد: اردوي تيم ملي وزنه برداري يک روز هم تعطيلي نداشته و به همين ترتيب هم ادامه خواهد داشت تا بتوانيم رقابتهاي جهاني جوانان در روماني و قهرماني بزرگسالان جهان در کره را نيز قدرتمندانه پشت سر بگذاريم. خوشبختانه وزنه برداري روي ريل پيروزي قرار گرفته و مطمئنا اگر با همين رويه حرکت کند در بازيهاي آسيايي گوانگ جو و المپيک 2012 لندن براي کشورمان افتخارات شايسته اي کسب خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار