بازدید 2198
به بنيادکار نمي‌بازيم

زادمهر: پرسپولیس حالا روی دور شانس است

کد خبر: ۴۸۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹ 02 March 2015
عضو هيات مديره و سرپرست سابق پرسپوليس اعتقاد دارد پرسپوليس بعد از برد برابر استقلال در 3، 4 ماه اخير روندي رو به رشد داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، دکتر زادمهر در گفت‌وگویی با ما اعلام می‌ کند که حتی علیرغم باخت در بازی های گذشته، پرسپولیس خوب بازی کرده و نحوه حرکت این تیم رو به رشد بوده است.

زادمهر می‌ افزاید: بازی برابر بنیادکار یکی از سخت ترین بازی های پرسپولیس خواهد بود. بنیادکار تیمی است که برابر ایرانی ها در 8 ـ7 سال اخیر خوب بازی کرده و همواره موفق بوده است.

او در تحلیل عملکرد فنی پرسپولیس در 3 ماه اخیر می‌ گوید: پرسپولیس بعد از برد برابر استقلال، یک حرکت خوب و جلویی داشته است، تیم حرکت رو به جلو داشته موقعیت های خوبی به دست آورده و در حفظ توپ عالی است، به نظر من بدشانسی و احتمالا اشتباهات داوری، مهمترین مشکل پرسپولیس در بازی های گذشته بوده است و حالا بچه ها به این باور رسیده اند که پشت سر هر بدشانسی، خوش شانسی وجود دارد.

زادمهر به بحث اداری باشگاه هم اشاره کرده و می‌ گوید: در هفته گذشته یک جلسه خوب هیات مدیره و یک جشن در دانشگاه داشتیم و وقتی دوره اول دانشجویان فارغ التحصیل شدند حرکت 2 ساله ما به بار نشست.

زادمهر بار دیگر به لیگ قهرمانان رجوع کرده و می‌ گوید: پرسپولیس سخت ترین گروه را در لیگ قهرمانان دارد، من تصور می‌ کنم که پرسپولیس با وجود گروه سخت و حریفان بسیار مجهز برابر بنیادکار نباخته و برابر النصر در بازی بعدی تهران برنده شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی