بازدید 2022
از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال

میزان خراسان جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال باشگاه میزان خراسان را به دلیل رفتار ناشایست هوادارانش در دیدار برابر نوین کشاورز جریمه نقدی کرد.
کد خبر: ۴۸۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵ 02 March 2015
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال باشگاه میزان خراسان را به دلیل رفتار ناشایست هوادارانش در دیدار برابر نوین کشاورز جریمه نقدی کرد.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، دیدار دو تیم میزان خراسان و نوین کشاورز در چارچوب دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال 29 بهمن ماه در سالن مهران مشهد برگزار شد.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه) برای رسیدگی به رفتار پرخاشگرانه امین علوی، بازیکن میزان خراسان و به کار بردن الفاظ ناشایست از سوی تماشاگران منتسب به این باشگاه تشکیل شد و رای زیر را صادر کرد:

نظر به اینکه رفتار تماشاگران منتسب به تیم میزان خارج از حد انتظار بوده و در برخی مواقع با بکار بردن الفاظ ناشایست نسبت به بازیکنان تیم مقابل فضای سالن را تحت تاثیر قرار داده اند و متاسفانه این رفتار مسبوق به سابقه بوده است، بنابر این با استناد به بند 3-40 از ماده 10 آیین نامه انضباطی فدراسیون والیبال باشگاه میزان خراسان به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید. همچنین در باره امین علوی نظر به اینکه قصد توهین و اهانت از سوی ایشان محرز نگردید، نامبرده به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم گردید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی