بازدید 1412

افتتاح رسمی رقابت‌های اسکی قهرمانی آسیا

مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره رقابت‌های اسکی قهرمانی آسیا با سخنرانی رییس کنفدراسیون اسکی آسیا برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵ 02 March 2015
مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره رقابت‌های اسکی قهرمانی آسیا با سخنرانی رییس کنفدراسیون اسکی آسیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از کره جنوبی، شامگاه دوشنبه یازدهم اسفند به وقت محلی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های اسکی قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های شرکت کننده به صورت رسمی افتتاح شد.

در بخشی از این مراسم سانگ وون لی رییس کنفدراسیون اسکی آسیا در سخنانی ضمن خوشامدگویی به تیم‌های شرکت کننده، اظهار کرد: امیدوارم در این دوره از رقابت‌های آسیایی شاهد یک رقابت‌ خوب و جوان‌مردانه میان تیم‌های شرکت کننده باشیم.

او افزود: اسکی در آسیا در مسیر پیشرفت قرار گرفته و کشورهای آسیایی برای توسعه هرچه بیشتر و قرار گرفتن در میان کشورهای برتر جهان در رشته اسکی باید تلاش بیشتری کنند.

لی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در مدت زمان حضورتان در کره جنوبی اوقات خوشی را داشته باشید و برای همه تیم‌های شرکت کننده آرزوی موفقیت می‌کنم.

همچنین رییس مجموعه پیست‌های اسکی یانگ پیانگ نیز در سخنان کوتاهی ضمن خوشامدگویی به تیم‌های شرکت کننده، گفت: یانگ پیانگ به عنوان یکی از شهرهای پیونگ چانگ که میزبانی بازی‌های المپیک زمستانی در سال 2018 را بر عهده دارد، تمام تلاش خود را برای میزبانی هرچه بهتر این دوره از رقابت‌های آسیایی به کار بسته است.

او ادامه داد: امیدوارم هر ورزشکاری که تلاش بیشتری را کرده بتواند نتیجه بهتری را نیز کسب کند. این رقابت‌ها می‌تواند کمک بسیار زیادی را برای ارتباط هرچه بیشتر کشورهای آسیایی در رشته اسکی داشته باشد.

در پایان این مراسم ورزشکاران شرکت کننده در رقابت‌های اسکی قهرمانی آسیا با یکدیگر عکس یادگاری انداختند.

بیست و چهارمیان دوره رقابت‌های اسکی قهرمانی آسیا روزهای 12 و 13 اسفندماه در یانگ پیانگ کره جنوبی برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی