بازدید 1755
مدیر رسانه‌ای باشگاه پدیده خراسان:

درباره وضعیت حقیقی هنوز تصمیم‌گیری نشده

کد خبر: ۴۸۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱ 02 March 2015
مدیر رسانه‌ای باشگاه پدیده خراسان گفت: درباره وضعیت رضا حقیقی هنوز تصمیم‌گیری نشده و او فعلاً در تمرینات حضور ندارد.

جواد طاری بخش در گفت‌وگو با فارس در خصوص مشکلات مالی بازیکنان تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: خبرهایی مبنی بر اینکه دیروز بازیکنان تمرین را تحریم کرده‌اند منتشر شد اما باید بگویم چنین موضوعی صحت ندارد و بازیکنان با وجود ناراحتی به دلیل مشکلات مالی تمرین را تحریم نکردند.

وی ادامه داد: در این راستا اکبر صادقی، مجتبی روشنگر و میثم رضا‌پور به نمایندگی از سایر بازیکنان به دیدار مسئولان باشگاه رفتند و صحبت‌هایی هم مطرح کردند و پاسخ مسئولان باشگاه را شنیدند و باید بگویم که مشکلات فعلا حل شده و تمرینات با قدرت ادامه خواهد داشت و بازیکنان تصمیم دارند نتیجه خوبی مقابل استقلال خوزستان بگیرند. هرچند که باید بگویم دچار مشکلات مالی هستیم اما تمرینات ادامه خواهد داشت.

مدیر رسانه‌ای تیم پدیده خراسان در ادامه درباره وضعیت دو بازیکن خارجی این تیم که به دلیل مشکلات مالی به کشورشان برگشته‌اند افزود: صحبت‌هایی با ایگورپراهیچ انجام دادیم و این بازیکن به ایران برگشت و حتی در تمرینات حاضر شد اما میلان یووانوویچ به ایران نیامد و قرار است در خصوص این بازیکن تصمیم‌گیری شود.

طاری‌بخش در پایان در مورد وضعیت رضا حقیقی که در تمرینات پدیده کنار گذاشته شده تصریح کرد: حقیقی فعلا در تمرینات حاضر نمی‌شود اما تصمیم‌گیری‌ای هم در مورد او فعلا انجام نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی