بازدید 2113

بالاخره ما متوجه نشدیم تورم پائین آمده یا نیامده است

کد خبر: ۴۸۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳ 02 March 2015
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: اگر آماری که رئیس جمهور در رابطه با کاهش تورم اعلام کرد، درست باشد، نیازی به لبخند زدن به کسانی که به ما از شدت غضب اخم کرده‌اند، نداریم.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در جمع استادان و سفرای منطقه در همایش اقتصاد مقاومتی، گفت: متاسفانه آمارهای اقتصادی که امروز به آن اشاره می‌شود متناقض است. مسئولین دولتی هم آمارهای متفاوتی را اعلام می‌کنند.

وی افزود: بالاخره ما متوجه نشدیم تورم پائین آمده یا نیامده است، رونق ایجاد شده یا نشده است. ولیکن از باب قاعده الزام، اگر ما این آمار را درست فرض کنیم، این سوال مطرح می‌شود که اگر ما می‌توانیم تورم را کنترل کنیم و رونق اقتصادی ایجاد کنیم، این شیفتگی برای مذاکرات و لبخند زدن به دشمن در حالیکه آنها اخم کرده‌اند، برای چیست؟

این نماینده مجلس تاکید کرد: متاسفانه اخیرا طرف مقابل ما در مذاکرات شرایطی را مطرح کرد که به نظر می‌رسد روند مذاکرات به عقب برگشته، شرایطی که باعث شد شخص رئیس جمهور نیز به آن  واکنش نشان دهد و بگوید ما تحریم و تحقیر را نمی‌پذیریم.

جعفری تاکید کرد: به هر حال اگر مسئولان احساس می‌کنند که خودمان می‌توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم پس نیازی نیست به دشمن لبخند بزنیم. البته به نظر من هم ما می‌توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم، زیرا ما یک کشور بزرگ داریم و با اراده‌های ایمانی بزرگ هم می‌توانیم موفق باشیم.

وی با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: همانطور که رهبری نیز فرمودند ما اگر هرآنچه طرف‌های مقابل در مذاکرات می‌گویند اجرا کنیم، تحریم‌ها را برنمی‌دارند. تجربه هم همین را نشان می‌دهد، مطرح کردن مباحثی مانند دومرحله‌ای کردن، کلی- جزئی کردن، اول تفاهم و بعد توافق نمونه‌هایی از بهانه‌های طرف مقابل برای این کار است.

نماینده مردم بجنورد با بیان اینکه مومن از یک سوراخ دوبار نباید گزیده شود، اظهار داشت: اگر آماری که رئیس جمهور در رابطه با اقتصاد و تورم به آن اشاره کرد، درست باشد و وقتی ما نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی را هم پیش رو داریم، ضمن اینکه می‌توانیم با منطق مذاکره کنیم، نیازی به لبخند زدن به کسانی که به ما از شدت غضب اخم کرده‌اند، نداریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی