بازدید 3777

رزمایش غیرمنتظره صهیونیست‌ها در کرانه باختری

ارتش رژیم‌صهیونیستی از بیم بالا گرفتن اعتراضات در کرانه باختری، روز یکشنبه رزمایش از پیش اعلام‌نشده‌ای را آغاز کرد که یک «تمرین عملیاتی بی‌سابقه در سال‌های اخیر» توصیف شده است.
کد خبر: ۴۷۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۶ 02 March 2015
ارتش رژیم‌صهیونیستی از بیم بالا گرفتن اعتراضات در کرانه باختری، روز یکشنبه رزمایش از پیش اعلام‌نشده‌ای را آغاز کرد که یک «تمرین عملیاتی بی‌سابقه در سال‌های اخیر» توصیف شده است.

به گزارش فارس، ارتش رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه 13000 نفر از نیروهای ذخیره خود را برای شرکت در رزمایش از پیش اعلام‌نشده‌ای در کرانه باختری، فراخواند.

پایگاه صهیونیستی تایمز اسرائیل، این اقدام را که به دستور «گادی ایزنکوت» رئیس جدید ستاد مشترک ارتش اسرائیل صورت گرفته، «نشانه‌ای از آماده‌سازی ارتش برای بی‌ثباتی احتمالی اوضاع امنیتی در کرانه باختری» توصیف کرده است.

بنا بر اعلام ارتش رژیم‌صهیونیستی، از میان نیروهای فراخوانده شده، 3000 نفر در رسما در رزمایش شرکت کرده و در مورد باقی افراد تنها به فراخوانی ناگهانی بسنده شده است.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «یدیعوت اخرونوت»، نیروهای به کار گرفته شده در این رزمایش دو روزه، «روش‌های مقابله با شورش، مقابله با تلاش برای آدم‌ربایی و مواجهه با بمب‌های دست‌ساز» را تمرین می‌کنند.

نیروهای زمینی، هوایی و پیاده، و همچنین واحدهای مهندسی رزمی، زرهی و اطلاعاتی در رزمایش کرانه باختری شرکت خواهند داشت.

یک افسر ارشد ارتش اسرائیل در این مورد به یدیعوت گفته است: «این بزرگترین تمرین عملیاتی در سال‌های اخیر است. فکر نمی‌کنم در این ابعاد رزمایشی برگزار شده باشد.»

کرانه باختری از ماه‌ها قبل در پی گسترش شهرک‌سازی‌ها، قتل یک نوجوان فلسطینی و حضور سران رژیم‌صهیونیستی در مسجد الاقصی، شاهد بالا گرفتن تنش و اعتراضات بوده است. جوانان فلسطینی در مواردی نیز دست به عملیات‌های استشهادی زده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی