بازدید 2168

زندي در آستانه عقد يک قرارداد جديد

کد خبر: ۴۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۳:۴۹ 15 May 2009
فريدون زندي هافبک تيم ملي فوتبال کشورمان در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال با کمبود پيشنهاد مواجه نخواهد شد چرا که تاکنون از چند باشگاه پيشنهاداتي داشته است.

به گزارش وب سايت زندي، وي که قراردادش با تيم سقوط کرده آلکي لارناکاي قبرس تمام شده، مذاکراتي را با چندين باشگاه اين کشور و ليگ‌هاي ديگر اروپا آغاز کرده است.

طي چند هفته اخير شايعاتي در مطبوعات محلي منتشر شده مبني بر اينکه زندي قصد دارد به تيم قبلي خود يعني "آپولون ليماسول" برود و "توماس فون هيسن" سرمربي آلماني اين تيم هم با توجه به زمينه‌اي که از بازي او در بوندسليگا و همچنين عملکرد درخشانش در فصل گذشته دارد، تمايل زيادي از خود براي امضاي قرارداد با او نشان داده است.

بازيکن سابق کايزرسلاترن پيشنهاد ديگري هم از تيم A.E.P دريافت کرده اما اين انتقال به نظر بعيد مي‌رسد چون دو طرف در مورد مبلغ قرارداد به توافق نرسيده‌اند.

زندي که تابستان گذشته به آلکي پيوست، مسابقات اين فصل را با 13 گل زده و 10 کمک به گل، به عنوان نفر سوم بهترين گلزنان جدول ليگ قبرس به پايان رساند. او در فصل جاري مدتي را هم به دليل مصدوميت و محروميت از دست داده بود.

او اخيرا توسط افشين قطبي سرمربي جديد تيم ملي فوتبال ايران دوباره به اين تيم براي مسابقات آتي مقدماتي جام جهاني 2010 دعوت شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی