بازدید 3771

نگاه شما: وضعیت اسفناک بیمارستان مهاباد

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۷۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱ 02 March 2015
یک مخاطب تابناک: من یکی از کارمندان بیمارستان امام خمینی مهاباد هستم ، تنها بیمارستان شهری که بیشتر از 200هزار نفر جمعیت دارد و با توجه به کمبود امکانات شهرهای اطراف حتی جمعیت 500 هزار نفر از مناطق مجاور را پوشش می دهد.

بنده این سوال را از نماینده شهر ، وزیر محترم بهداشت و شخص رییس جمهور دارم که آیا این توضیع امکانات عادلانه است؟ هر بار به عناوینی صحبت از ساخت بیمارستانی دیگر می شود اما هر چه بوده در حد حرف باقی مانده است.
 
وزیر محترم از اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت می گویند! اما چه اجرای موفقی ؟ سیل سرازیر شدن مردم به بیمارستان بعد از اجرای این طرح و نبود امکانات کافی وضعیت اسفباری را به وجود آورده به گونه ای که کافیست یک روز در اورژانس بیمارستان باشید و ببینید به علت نبود جا بیمار را روی پتو بر زمین قرار داده اند و همراه نیز کنار وی سرمش را به دست گرفته... این اجرای موفق است؟

یا اینکه به علت نبود جا بیمار از بخشی مانند سی سی یو به بخش داخلی منتقل می شود؟
 
یا بخش رادیولوژی و سی تی اسکن که باید از 5شهر مجاور مریض پذیرش کنند و مجبور به ارائه نوبت های یک ماهه شوند؟
 
شاید تنها شما بتوانید صدای ما شوید و این اوضاع را به گوش مسئولان مربوطه برسانید تا شاید اندیشه ای برای این مردم بیچاره کنند...
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی