بازدید 2051

مهدوی: یک و نیم میلیارد بدهی داریم

رئیس فدراسیون هندبال می‌گوید بزودی در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرند.
کد خبر: ۴۷۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴ 28 February 2015
رئیس فدراسیون هندبال می‌گوید بزودی در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرند.

در حاشیه نشست هم اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزشی در ایران، ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: قطعا هیات رییسه‌ای که برای این نشست گذاشته شده تجارب لازم را دارد و استخوان خردکرده های ورزش هستند. آنها راهکارهای مطلوبی را برای بازاریابی ارائه خواهند داد. البته ما هم در فدراسیون کمیته‌ اقتصادی داریم که مورد استفاده قرار می‌گیرد و راهکارهای جدیدی برای بازاریابی فدراسیون پیش خواهد گرفت.

وی درباره وضعیت فدراسیون هندبال پس از حضورش به عنوان رییس در این فدراسیون نیز ، بیان کرد: با توجه به این که در پایان سال قرار داریم در اوج بی پولی هستیم و یک و نیم میلیارد بدهی داریم. برنامه‌ریزی‌های گذشته نیز اشتباه بوده است. برای نمونه مسابقات بانوان همزمان با برگزاری اردوهای تیم ملی است. بنابراین ما با باشگاه‌ها درگیر هستیم و تیم ملی نیز باید بیست و چهارم به مسابقات آسیایی اعزام شود. فعلا شرایط حاد است. امیدواریم که در آینده خبرهای خوشی بدهیم.

مهدوی ادامه داد: البته ما در حال حاضر در بخش روابط بین‌الملل در حال فعالیت هستیم و حدود 52 فدراسیون جهانی برای من پیام تبریک فرستاده اند. شیخ احمد رییس کمیته‌ هندبال آسیا نیز حتی از من دعوت به عمل آورد که به کویت بروم که به او گفته‌ام زمان آن را مشخص می‌کنم. حسن مصطفی نیز می خواهد با هیات اجرایی به ایران بیاید و پیام تبریک گفته و به آنها اعلام کرده‌ایم که زمان مناسبی را به آنها اعلام می‌کنیم. در حال حاضر مباحث بین‌المللی را دنبال می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت ادامه همکاری فدراسیون با بروت ماچک سرمربی تیم ملی به چه صورت است؟ بیان کرد: فردا جلسه‌ای را با ماچک داریم. در حال حاضر یک کمیته‌ فنی موقتی را قرار داده ایم که برای تیم ملی جلسه دارد و صحبت‌ها را می شنویم. پس از آن تصمیم می‌گیریم که با ماچک ادامه همکاری دهیم و یا نیاز است از مربی بهتری استفاده کنیم.

مهدوی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که آیا با ملی‌پوشان نیز جلسه‌ای برگزار خواهد کرد تا حاشیه‌هایی که پیش از این هندبال داشت دوباره تکرار نشود؟ تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال 93 دو تیم ملی بزرگسالان و بانوان ما وضعیت تدارکاتی و پشتیبانی مطلوبی نداشتند. تیم ملی بزرگسالان با یک هفته‌ اردو در تهران و یک هفته‌ در ایتالیا در یک تورنمنت بزرگ به نام جام جهانی حاضر شد. بنابراین خیلی آماده نبودند. با این حال بازی‌های درخشانی از خود نشان دادند که بهترین کلمه ای که می‌توان برای آنها عنوان کرد این است که حماسه آفریدند و نشان دادند که اگر توجه ویژه‌ای به آنها شود تیم ملی ما به راحتی می‌تواند در آسیا آقایی کند و به راحتی به جام جهانی برود.

رییس فدراسیون هندبال درباره تغییرات در فدراسیون هندبال نیز بیان کرد: ما 13 تغییر در فدراسیون داشتیم و تکلیف دو مسئولیت دیگر در پست‌های دبیر فدراسیون و نایب رییسی آقایان منتظریم تا نهایی شود و آن را اعمال می‌کنیم. من همان طور که به جامعه هندبال قول داده بودم، در 13 مسئولیت و در ساختار تشکیلاتی و نیروهای فدراسیون تغییراتی داشته‌ایم.

انتهای پیام
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی