بازدید 2270

استیضاح وزیر حلال مشکلات راه و مسکن نیست

کد خبر: ۴۷۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ 28 February 2015
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه با استیضاح وزیر مشکل وزارت راه و شهرسازی حل نخواهد شد،گفت: کسی که می تواند در این شرایط به یاری وزارتخانه بیاید شخص رئیس جمهور است که باید با ورود به این حوزه همانند بخش سلامت و بهداشت حوزه مسکن را هم ساماندهی کند.

علی نعمت چهاردولی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،در خصوص پیگیری و تلاش تعدادی از نمایندگان برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی به عنوان آخرین راهکار حل مشکلات حوزه را ومسکن،گفت: به اعتقاد بنده با استیضاح وزیر مشکل وزارت راه و شهرسازی حل نخواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجایی که منابع و اعتبارات مورد نیاز برای حل مشکلات حوزه راه و مسکن در اختیار این وزارتخانه قرارنمی گیرد و از وزیر حمایت نمی شود،نمی توان گفت با استیضاح وزیرمشکلات بخش مسکن حل می شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: مسکن مهر و سایر موارد مورد سوال نمایندگان به عنوان حق طبیعی یک نماینده به نبود حمایت از این بخش برمی گردد و استیضاح وزیر چیزی را عوض نمی کند.

چهاردولی تاکید کرد: کسی که می تواند در این شرایط به یاری وزارتخانه بیاید شخص رئیس جمهور است که باید با ورود به این حوزه همانند بخش سلامت و بهداشت حوزه مسکن را هم ساماندهی کند.

وی ادامه داد: بازکردن خط اعتباری مسکن و پرداخت تسهیلات جز با دستور رئیس جمهور و هیئت دولت امکان پذیر نیست بنابراین حل مشکلات بخش راه و مسکن نیازمند عزم جدی رئیس جمهور است.

چهاردولی گفت: شخص اول مملکت باید پای کار بیاید والا اگر رئیس جمهور از بخش مسکن حمایت نکند استیضاح وزیر فعلی که هیچ، اگر ما 20 وزیر بعدی را هم استیضاح کنیم تا وقتی اعتبار نباشد مشکلی حل نخواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: اگر منابع و اعتبارات لازم در اختیار وزیر راه و شهرسازی قرارگرفته بود، می شد موضوع استیضاح را مطرح کرد ولی وقتی دست وزیر خالی است و از او حمایت نمی شود چطور می توان استیضاح را مطرح کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا وقتی مسکن در اولویت کار رئیس جمهور نباشد استیضاح وزیر مشکلی را حل نمی کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت گروهی از نمایندگان به دنبال بلاتکلیفی دولت در ارائه سیاست های بخش مسکن و رکود حاکم بر این حوزه و البته مشکلات متعدد حوزه راه و حمل و نقل به ویژه حمل و نقل ریلی و هوایی با جدیت موضوع استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی را پیگیری می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار