بازدید 1903

نبود متولی مشخص، چالش گردشگری سلامت

کد خبر: ۴۷۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ 28 February 2015
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از اینکه گردشگری سلامت متولی خاصی ندارد، گفت: مهمترین مشکل توریسم سلامت، نبود یک متولی مشخص است بنابراین چون متولی خاصی ندارد همواره با چالش های مختلفی مواجه بوده است.

محمداسماعیل سعیدی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به اینکه رونق این صنعت برنامه‌ریزی برای تعیین یک متولی واحد را می‌طلبد، تصریح کرد: برنامه ریزی و تعیین یک متولی مشخص و واحد برای این صنعت ضروری است لذا ابتدا باید یک متولی مشخص شود، بعد برای رونق و پیشرفت این صنعت برنامه ریزی کنیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو وآذرشهر در مجلس شورای اسلامی، همکاری مسئولانه  همه دستگاه‌ها را در خصوص پیشرفت توریسم سلامت مهم خواند و گفت: وزارت بهداشت، سازمان گردشگری، وزارت کشور و وزارت امور خارجه برای رونق و پیشرفت این صنعت باید با هم همکاری کنند.

سعیدی مدیریت درست را در رابطه با ارائه خدمات و امکانات رفاهی و اقامتی برای جلب رضایت گردشگران سلامت را مهم توصیف کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه همه افرادی که برای درمان به کشور ما مراجعه می‌کنند دارای تمکن مالی نیستند، گفت: دولت باید مناطقی با اجاره بهای مکفی مخصوص توریسم سلامت ایجاد کند و با ارائه امکانات مناسب به این افراد در جذب و رونق گردشگری سلامت تلاش کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با انتقاد از هتلینگ بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، تصریح کرد: متاسفانه هتلینگ و مراکز درمانی از امکانات لازم برخوردار نیستند لذا از وزارت بهداشت و درمان تقاضا می شود نسبت به این معضل نگاه جدی و ویژه داشته باشد تا بتوانیم از این صنعت درآمدزایی کنیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم نظارت مسئولان بر دلالان توریسم سلامت، گفت: دلالی در جایی به وجود می‌آید که نقش دولت در آنجا کمرنگ است و نظارتی از طرف مسئولان صورت نمی‌گیرد بنابراین مسئولان و نهادها اگر وظیفه خود را به درستی انجام دهند این افراد نمی‌توانند در این صنعت جایی داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی